Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-13, 09:56
Medlem
BehindTheNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phunque
Intressant! Om medelvaginan är 12 cm djup, medelpenisen 13.3 cm lång så innebär det ca 52 000 meter outnyttjad penis, bara i Sverige! Slöseri, känns det som.

Detta hade ju kunnat bli riktigt intressant att smyga in i matteböckerna för grundskolenivå

Nä men vad fick dig att räkna ut att det finns ca 52 km outnyttjad penis? Fick mig att skratta gott i alla fall

mvh
Citera
2009-02-13, 10:14
Medlem
BehindTheNames avatar
Räknade faktiskt ut enligt nästan exakt befolkningsmängd och antal procent kvinnor respektive män i Sverige, Och kom fram till att en mer exakt siffra blir cirka 7.100.000 centimeter penis som går till överskott

mvh
Citera
2009-02-13, 10:15
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
Och du vet det hur då?
Jag har sett män få pungsparkar. Jag har sett kvinnor förlösas. Jag har hört deras skrik, sett skräcken i deras ögon och hållit deras händer.
Citera
2009-02-13, 10:22
Medlem
BehindTheNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Jag har sett män få pungsparkar. Jag har sett kvinnor förlösas. Jag har hört deras skrik, sett skräcken i deras ögon och hållit deras händer.

Varit med och förlöst två barn själv och skulle utan tvekan faktiskt kunna säga att jag tror att en hård pungspark gör tillfälligt mer ont än det gör att föda ett barn. Även om smärtan av att föda ett barn varar ett bra många timmar längre så tror jag inte den uppnår samma smärtnivå som en välriktad pungspark gör.
Citera
2009-02-13, 10:23
Medlem
Askess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindTheName
Räknade faktiskt ut enligt nästan exakt befolkningsmängd och antal procent kvinnor respektive män i Sverige, Och kom fram till att en mer exakt siffra blir cirka 7.100.000 centimeter penis som går till överskott

mvh

Vart hittade du dom siffrorna egentligen? Enligt den statistiken jag sett går det 0,98% män per kvinna, så enligt det borde det handla om ca 6 500 000
cm kuk som aldrig få doppa i grytan, om man nu ska vara petig. En jävla lång ballefjong blir det i alla fall...

Kul tråd förresten!
Citera
2009-02-13, 10:29
Medlem
BehindTheNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askes
Vart hittade du dom siffrorna egentligen? Enligt den statistiken jag sett går det 0,98% män per kvinna, så enligt det borde det handla om ca 6 500 000
cm kuk som aldrig få doppa i grytan, om man nu ska vara petig. En jävla lång ballefjong blir det i alla fall...

Kul tråd förresten!

Statistiska Centralbyrån, räknade i runda svängar över statistiken över -08.

Jag tycker vi borde starta en insamling och skänka överskotts-kukmassan till asien
Citera
2009-02-13, 10:34
Medlem
phunques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindTheName
Statistiska Centralbyrån, räknade i runda svängar över statistiken över -08.

Jag tycker vi borde starta en insamling och skänka överskotts-kukmassan till asien
Jag fick just en mental bild av ca 71 km penis. You can't gouge out your mind's eye...
Citera
2009-02-13, 10:34
Medlem
Say what? Är det VM-final i oprecisa mätmetoder eller vad?

Att mäta på undersidan från ollonet till där pungen börjar är en lika slarvig mätmetod som att bara gå på ungefärligt ögonmått på nån meters avstånd eller så. Eller är det bara min kuk som är konstig som inte har någon väldefinierad gräns?

Nä, det finns bara en (1) vettig mätmetod, och det är ovansidan.

Vore en länk till nämnd undersökning för mycket att begära för övrigt? Eller åtminstone fullständigt namn på undersökningen och var den går att få tag på. Att anonymt slänga sig med siffror som inte går att verifiera på diverse internetfora - det väger liksom inte sådär jävla tungt.

Vill inte bitcha, men anser att alla siffror från undersökningar man slänger sig med bör ha källhänvisningar.
Citera
2009-02-13, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillopotater

Att mäta på undersidan från ollonet till där pungen börjar är en lika slarvig mätmetod som att bara gå på ungefärligt ögonmått på nån meters avstånd eller så. Eller är det bara min kuk som är konstig som inte har någon väldefinierad gräns?

Vore en länk till nämnd undersökning för mycket att begära för övrigt? Eller åtminstone fullständigt namn på undersökningen och var den går att få tag på. Att anonymt slänga sig med siffror som inte går att verifiera på diverse internetfora - det väger liksom inte sådär jävla tungt.

Vill inte bitcha, men anser att alla siffror från undersökningar man slänger sig med bör ha källhänvisningar.

Instämmer. Jag har alltid hört att det är ovansidan man mäter. Men rätta mig gärna. Ovansidan är dock lite töjbart begrepp, då en del anser att man ska mäta till pubisbenet, en del inte.
Citera
2009-02-13, 10:42
Medlem
phunques avatar
72 km är av-ståndet (!) mellan Varberg och Halmstad, FYI.
Citera
2009-02-13, 10:49
Medlem
ideations avatar
Var det någon som bevistade falukorvens dag i Falun på den tiden då man varje år försökte slå världsrekord i längsta falukorven?

Vet att det är OT, men relaterar ändå...
Citera
2009-02-13, 10:50
Medlem
BehindTheNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillopotater

Jag håller med dig, penis bör rimligtvis enligt mig mätas från ovansidan då det stämmer mer med hur långt man egentligen kan ramma in den så att säga.

Men eftersom penis rent anatomiskt sätt börjar ännu längre bak underifrån vid scrotum (pungen) så mäter man där ifrån och inte ovanifrån då penis inte börjar där. Och så också i dessa undersökningar. Något som uppfattas som logiskt? Då den mäts där den egentligen börjar och inte bara biten som används för att fortplanta sig.

Och som jag dessutom nämde i mitt första inlägg var att jag har jobbat inom sjukvården. Så där har det blivit att läsa en del avhandlingar och rapporter i fikarummet om bland annat detta som kollegor har roat sig med en skaffa fram i egentligen mest underhållningssyfte.

Därav att jag skrev att man kunde ta och höra med en allmänläkare, på ungdomsmottagningen eller på sin lokala vårdcentral för verifikation om man var missnöjd.

Annars så brukar rätt mycket av doktorers avhandlingar och massundersökningar faktiskt göras offentligt på internet.

Så du kan ju börja leta genom på

Karolinska institutet, http://ki.se/

Lunds universitetssjukhus, http://www.skane.se/default.aspx?id=81949

Uppsalas universitetssjukhus, http://www.akademiska.se/

Då jag vet att dom här tre har givit ut avhandlingar på detta.

mvh
Senast redigerad av BehindTheName 2009-02-13 kl. 10:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in