Jag har ett problem men en partition som (jag tror) fljer med i alla windows vista. Fr det r s hr att jag har den vanliga C: (lokal hdd) och en annan typ recovery hdd som ligger p 7,31 gb fast nu r recovery hdd:n borta frn den hr datorn. Det var s hr att jag skulle installera xp istllet fr vista p datorn s jag fick lite tips om hur jag skulle gra och ett program som jag testade var partition magic.
Nr jag skulle installera xp s fick jag bluescreen efter att datorn hade laddat filerna p skivan och utan resultat s testade jag partition magic fr att kunna formatera eller partitonera hrddisken (C

och kanske lyckas f rtt p det men det gick inte med det programet heller. Som resultat av detta s frsvann recovery hrddisken frn den hr datorn men den finns fortfarande kvar i datorhanteringen och jag har testat att klicka p "markera partitionen som aktiv" men det funkade inte heller.
S jag formaterade om datorn (till vista med en recovery skiva som jag brnnde frsta gngen jag startade datorn) men jag fick inte tillbaka recovery hrddisken

s hur kan jag gra fr att f den aktiv och vissas i den hr datorn?
Tack i frhand.