2009-02-12, 18:16
Medlem
Jag har ett problem men en partition som (jag tror) fljer med i alla windows vista. Fr det r s hr att jag har den vanliga C: (lokal hdd) och en annan typ recovery hdd som ligger p 7,31 gb fast nu r recovery hdd:n borta frn den hr datorn. Det var s hr att jag skulle installera xp istllet fr vista p datorn s jag fick lite tips om hur jag skulle gra och ett program som jag testade var partition magic.
Nr jag skulle installera xp s fick jag bluescreen efter att datorn hade laddat filerna p skivan och utan resultat s testade jag partition magic fr att kunna formatera eller partitonera hrddisken (C och kanske lyckas f rtt p det men det gick inte med det programet heller. Som resultat av detta s frsvann recovery hrddisken frn den hr datorn men den finns fortfarande kvar i datorhanteringen och jag har testat att klicka p "markera partitionen som aktiv" men det funkade inte heller.
S jag formaterade om datorn (till vista med en recovery skiva som jag brnnde frsta gngen jag startade datorn) men jag fick inte tillbaka recovery hrddisken s hur kan jag gra fr att f den aktiv och vissas i den hr datorn?
Tack i frhand.
Citera
2009-02-21, 19:58
Medlem
Ingen som vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in