Jag var liten när den gick, och har inte sett om den sedan dess. Men den finns alltså på SVT Play.
Vill minnas att jag tyckte att den var bra - och Twin Peaks-aktig så här i efterhand. Minns allra mest att Stellan hade en amerikanskinspirerad polisuniform, och Gert, falsksjungande en och samma låt hela tiden, Strangers in the Night,
Den är mer av drömsekvenserna i Bert än vad den är Twin peaks. Jag tycker att man blir ganska matt på det maxade drömfiltret efter ett tag. De skulle ha tonat ner det ett par hack.