2021-08-01, 21:14
  #37
Medlem
Jag var liten när den gick, och har inte sett om den sedan dess. Men den finns alltså på SVT Play.

Vill minnas att jag tyckte att den var bra - och Twin Peaks-aktig så här i efterhand. Minns allra mest att Stellan hade en amerikanskinspirerad polisuniform, och Gert, falsksjungande en och samma låt hela tiden, Strangers in the Night,
Citera
2021-08-01, 21:25
  #38
Medlem
-Ines-s avatar
Älskade den serien. Kalle Westerdahl som Nicklas var jag småkär i minns jag.
Citera
2022-01-17, 22:44
  #39
Medlem
Ingen kan vara så sliskig som Gert Fylking.

Ingen kan vara så otäck som Stellan Skarsgård.

Ingen kan vara så låtsastuff som Kjell Begqvist

Ingen kunde vara sp söt tafatt pojke som Johan Widerberg.

Ingen kan vara så peddo som Thomas Hellberg.

Ingen kunde vara så söt tjockis som Vanna Rosenberg.

Ingen kunde vara så alkoholiserad tant som Yvonne Lombard.
Citera
2026-06-05, 17:50
  #40
Medlem
ricardo22s avatar
Den är mer av drömsekvenserna i Bert än vad den är Twin peaks. Jag tycker att man blir ganska matt på det maxade drömfiltret efter ett tag. De skulle ha tonat ner det ett par hack.
Citera
2026-06-06, 18:37
  #41
Medlem
ricardo22s avatar
Sista avsnittet är så sjukt segt och utdraget. Jag trodde att det skulle vara en twist
Sista avsnittet kunde ha varit en kvart istället för en timme.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in