Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Minns den väl. Var verkligen tagen av serien och karaktärerna. Tveksamt dock om man skulle tycka den var bra idag.
Jag tycker den är rätt skön. En rätt udda serie. Jag tycker inte Johan Wideberg och Lina Englund imponerar nen däremot Kjell Bergkvist och Gert. Och till viss del även Lars Green.
Glodde på serien igen för nån månad sen och det var lite feel good känsla tyckte jag.