Jag fick min första orgasm för någon dag sedan och har onanerat ca 5 ggr om dagen sedan dess.
Är sjukt glad.
Grattis! Förstår att du är glad. Det kan ju vara en bra signal till TS också, att inte oroa sig utan bara fortsätta och förhoppningsvis komma fram till det du gjort
hmm det tar ett tag att komma förbi den obehagliga känslan, men när man väl är där så är det svårt att sluta titta på lite porr för att mjukna upp så är de bara köra på.
Jag är 20 år, haft några killar i mitt liv. Aldrig fått orgasm, vare sig med dem eller utan. Det har inget att göra med att jag tänkt för mycket på det, jag har mest tänkt att en dag kommer det nog.
Beställde en dildo, fick hem den igår. Den vibrerar som 17!
Nåja, iaf så satt jag den mot klitoris och efter en stund så börja jag känna mig kissnödig och så börja jag hmmm typ krampa eller nåt... Samma hände idag när jag gjorde om det.
Är det här en orgasm...?
Alltså, det var en härlig känsla när den där "jag kissar på mig" känslan kom men efter det blev det bara obehagligt med krampandet och då tog jag bort dildon.
Orgasmer ska ju vara sköna?!?!
Hur har det gått med vibrator/onani-övningarna? Något resultat än?
Jag började onanera när jag var 12 tror jag, och då var jag också väldigt osäker på om jag fått orgasm. Det enda jag tyckte hände var att jag plötsligt blev för känslig för att fortsätta. Orgasmerna blir bättre med åren, när man vet precis vad man gillar och hur man ska uppnå det. Du kanske ska lägga vibratorn åt sidan och köra med fingrarna istället. Då kan du helt och hållet reglera hastighet och tryck. Vilket kan vara att föredra om man inte har bra koll på precis när man kommer.
Fan vad sjukt att det finns tjejer som inte ens kan komma. Sorgligt var ordet och inte blir det bättre av att kvinnor i regel är väldigt obekanta med sin egen sexualitet och hur dem fungerar. Sexualundervisningen brister, den borde lära unga kvinnor hur man får orgasm samt knipövningar osv.
Att så många tjejer inte kan få orgasm är det yttersta beviset på hur förtryckt den kvinnliga sexualiteten är i vårt samhälle. Alla tjejer kan ju komma och t.om. få sprutorgasm rent biologiskt/fysiskt vilket innebär att problemet är psykiskt.
Hur orkar man med livet om man inte kan få orgasm? Det är ju en så stor del av livet dessa personer går miste om. Kan de relatera till oss andra?
Senast redigerad av fragbiteoskuld96 2010-04-24 kl. 13:35.
Jag är 20 år, haft några killar i mitt liv. Aldrig fått orgasm, vare sig med dem eller utan. Det har inget att göra med att jag tänkt för mycket på det, jag har mest tänkt att en dag kommer det nog.
Beställde en dildo, fick hem den igår. Den vibrerar som 17!
Nåja, iaf så satt jag den mot klitoris och efter en stund så börja jag känna mig kissnödig och så börja jag hmmm typ krampa eller nåt... Samma hände idag när jag gjorde om det.
Är det här en orgasm...?
Alltså, det var en härlig känsla när den där "jag kissar på mig" känslan kom men efter det blev det bara obehagligt med krampandet och då tog jag bort dildon.
Orgasmer ska ju vara sköna?!?!
Det låter lite konstigt, men pröva duschen! Skönt när de är lite vatten i badkaret och sen sätter du du dig under kranen, benen rätt upp bara! Funkar bra på mig.
En första orgasm är oftast obehaglig, vare sig man är kille eller tjej. Men ju fler du får, desto mer kommer du njuta och tillslut kommer orgasmen vara extremt njutbar. Därför så många män runkar varje dag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!