Citat:
Ursprungligen postat av andreas_johanss
åååååååååååå..nu är jag så trött på dig och hela den såkallde mäklarkåren som bevisligen inte kan nått...
har du hört begrepp som ägarlägenhet och bostadsrätt??...ditt tröga kr-k.. Sverige är enda land i världen som tillämpar denna latjolajban bo-form..bara för att folk ska kunna bli mer skuldsatta utan att känna till det (eller folk med normal intelligens verkar iallafall inte känna till det)
i Sverige äger du inte din bostadrätt!!...du har bara rätten att bo där.. om föreningen råkar ut för ekonomiskt obestånd finns risken att du blir av med insatts och amorteringar..
hör för övrigt inte till ovanligheterna att du när du köper din lägenhet för 30k/m2 även drar på dig ytterligare skulder på 20k/m2..
dags att syna bostadsrättsbluffen gubbar
och flowman..snälla sluta skriv här din inkompetenta parasit
Helt jävla OT, men fan vilken miserabel person du verkar vara. Har sökt lite på dina tidigare inlägg och i en stor del av den anväder du uttryck som "idiot", "småbarn", "patetisk", "babianresonemang", etc. om dina meddebattörer.
Sen hittade jag detta guldkorn:
Citat:
Ursprungligen postat av andreas_johanss
ja och min sambo tror att en riktig lågkonjunktur står inför dörren så vi sparar 10 000 sek i månaden.. för att vi ska kunna det krävs var sitt konto så vi pressar varandra.. vi är bara 25 år båda två
Då log jag för mig själv. För helt plötsligt fick jag en bild av vilken typ av person du är. Jag menar, 25 år och ingen som helst framtidstro, sitter bara och väntar på att det ska gå åt helvete. Som grädde på moset så verkar du vara en väldigt bitter och aggresiv människa då du i varje debatt tar till invektiv.
Och som sagt, då log jag. Av skadeglädje.