2009-02-11, 19:39
Bannlyst
Här kan vi skvallra om Dagens Medias journalister.

Fredrik Svedjetun
Martin Shori
Erik Westerberg
Niclas Rislund
med flera

Kör igång! Fram med allt smutsigt skvaller om dessa herrar!
Citera
2009-02-12, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dampi
Här kan vi skvallra om Dagens Medias journalister.

Fredrik Svedjetun
Martin Shori
Erik Westerberg
Niclas Rislund
med flera

Kör igång! Fram med allt smutsigt skvaller om dessa herrar!
Ryktet säger att Dagens Medias chefredaktör Rolf van den Brink snart kommer upptäcka det som alla andra har fattat - att den från Stockholms tingsrätt utsparkade nämndemannen Cecilia Beckroth inte är psykiskt frisk.
Citera
2009-02-12, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rockern
Ryktet säger att Dagens Medias chefredaktör Rolf van den Brink snart kommer upptäcka det som alla andra har fattat - att den från Stockholms tingsrätt utsparkade nämndemannen Cecilia Beckroth inte är psykiskt frisk.

Det har RvdB redan fattat. Det är därför som den fd prostituerade, fd nämndenmannen, fd lärarinnan, fd prästkandidaten, fd Bobbyförfattarinnan in spe, fd fildelningsexperten, fd it-säkerhetsexperten, fd Trond-kasperdockan etc Cecilia Beckroth numera jagar Dagens Media. RvdB besvarar nämligen inte hennes telefonsamtal längre. Stor humor att han kopplade ihop CB med SB, vilket resulterade i en förundersökning.
Citera
2009-02-12, 11:08
Medlem
RallyHarrys avatar
Backman skickar en liten hälsning till Brinken och CB på sin blogg idag...

Citat:
Ursprungligen postat av susannebackman.wordpress.com

Sajkot i finrummet
februari 12, 2009

Sajkot som länge utnyttjat en försvarslös psyksjuk trebarnsmorsa är nu föremål för mer än intresse från reklambranschens frontfigurer, journalister på olika redaktioner och polisen. Mannens härjningar mot egenföretagare, dörrvakter, kändisar i största allmännhet och invandrare i synnerhet är såväl osmakligt som stötande. Jag har under en längre period fått signaler från det här krypets tidigare branschkontakter och kollegor, som avfärdar honom som “knäpp”, “sjuk”, “direkt obehaglig”. Idag skriver han krönikor i en branschtidning, efter att ha värvat Grislund från Expressen, då den senare torskade dit så det dinglade om det, då han ringt Interpol och på skoltyska försökt utge sig för att vara polis och skulle inhämta information rörande kidnappningen av SIBA-direktören. Tre gånger samma dag! Mums filibabba, vilka medarbetare, Roffe!

Nu ska du sluta trakassera mig och andra på olika nätforum och bege dig till Journalistförbundet och förklara varför du riggat ett set-up via Nämnde Kvinno Stalkern, mot en känd reporter på en kvällstidning, vilket damen ifråga ringer till mig och andra och tjattrar om så saliven yr i luren. Du är en intrigmakare och din kärring är inte ens anställd på DI, vilket är uppkollat. Däremot har hon varit utlånad ett halvår till Expressen. Och där gjorde hon inte heller någon succé, vad jag hört! Förmodligen sprang även hon runt med mobbe och spelade in och fotade medarbetare, för att ha något att servera till dig på DM.

Folk i finrummen, i reklambranschen håller ett öga på dig. För du sysslar med anstiftan till olika brott, genom ditt agerande. Och du skapar onödigt lidande för familjer som inte kan rå för att deras närstående är journalister. Jag hoppas du skäms, men jag vet att du är oförmögen till skuld och skam, för du är en mycket sjuk person i likhet med din internetgröna “väninna”.
Citera
2009-02-12, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RallyHarry
Backman skickar en liten hälsning till Brinken och CB på sin blogg idag...

Nclas Rislund var reportern som fick sparken från Expressen och då värvades till Dagens Media. Dagens Media verkar ta emot avfallet.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_205559.svd
Senast redigerad av dampi 2009-02-12 kl. 12:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in