2003-09-15, 18:41
Medlem
Admin jag måste klaga än en gång för det har inte blivit nån förbättring när man ska skriva PM till varandra. max gränsen i varje PM e 1000 characters o det e alldeles för lite enligt min mening.
Jag skulle PM:a en o fick inte plats med allt text. jag fick skicka 11 mail till killen o sen vänta 30 sek mellan varje mail för det finns en gränstid där emellan. jag fattar varför det e 30 sek gräns men 1000 characters e alldeles för lite o jag e inte ensam om det.
En höjning till 2000-3000 skulle vara rimligt.

/.:RzA:.
Citera
2003-09-15, 18:57
Medlem
11? - skrev du en mindre uppsats eller? ^_^

-Laura
Citera
2003-09-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
11? - skrev du en mindre uppsats eller? ^_^

-Laura

kan man säga Laura men det var Drinkmilk som fick läsa det hela.
men än om det bara e 3 mail eller nåt så e det jobbigt. för den gränsen kan va på 5000 liksom men jag tycker 2000-3000 e lagom nog. slipper jag 11 mail då o istället blir det bara 6 mail.
Citera
2003-09-15, 19:31
Medlem
phreakdentas avatar
får hålla med .:rza:. än en gång.
Citera
2003-09-15, 20:14
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Hajhaj (hejhej ) Trodde först tråden handlade om att admin aldrig svarade på PM. Tror jag skickade ett PM om att jag ville byta namn förut, nu finns det en tråd dock och den är ju klar, och låst. Har fått mitt svar på det.

---
Över till tråden: Har nästan aldrig skickat ett PM till ngn nu när det är bytt till vBullentin, eftersom PM ligger i "Min Profil", och många tänker nog inte på det. Inte ens jag som sitter och väntar på svar från några PM. Det skulle vara mycket bättre med info om PM ungefär till höger om flashback logon. PM är ju ett väldigt bra sätt att kommunicera, och många vet inte om/tänker inte på att PM ligger inne i min profil.
Tror jag skickat PM till .:RzA:. ... Han har alltid skitsnabba svar, roliga, väldigt ofta seriösa och bra skrivna inlägg 8)

---
Utanför tråden: FAN VA DENNA MUS SUGER!!!! AAAAARGHH 8/
Citera
2003-09-15, 21:45
Medlem
Killroys avatar
Du kan alltid ställa in så du får mail så fort du får PM.
Citera
2003-09-16, 08:33
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killroy
Du kan alltid ställa in så du får mail så fort du får PM.

Hehe, ja. Men kanske lite segt att få ett mail varje gång.
Eller några kanske vill ha det. Men det finns dom som inte vet det du skrev heller...
Citera
2003-09-16, 09:20
Medlem
Quektimas avatar
Du kan ju även få en popup varje gång du får PM. Tycker jag är smidigt...

Mvh Q
Citera
2003-09-16, 12:20
Medlem
überlords avatar
Ställer in mig i ledet bakom .:RzA:.
jag har själv påpekat detta innan med 1000 tecken.
det är för snålt. jag skulle skicka en liten "tips&triks" i illustrator.
jag fick dela upp den i tre olika PM och jag anser att den var väldigt kort den manualen, den skulle inte ens fylla ett A4 ark med 16 punkters text.

30 sek mellan PM är vettigt pga spamm men fler tecken åt folket. pleeze!
Citera
2003-09-16, 13:35
Medlem
kezoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
Admin jag måste klaga än en gång för det har inte blivit nån förbättring när man ska skriva PM till varandra. max gränsen i varje PM e 1000 characters o det e alldeles för lite enligt min mening.
Jag skulle PM:a en o fick inte plats med allt text. jag fick skicka 11 mail till killen o sen vänta 30 sek mellan varje mail för det finns en gränstid där emellan. jag fattar varför det e 30 sek gräns men 1000 characters e alldeles för lite o jag e inte ensam om det.
En höjning till 2000-3000 skulle vara rimligt.

/.:RzA:.

Haha, så du skriver alltså 1000tecken under 30sek?? Tror inte det..
Citera
2003-09-16, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezoo
Haha, så du skriver alltså 1000tecken under 30sek?? Tror inte det..

nä tyvärr så snabb e jag inte. *i wish* jag skriver min meddelande i word eller liknande o sen klistrar in del för del när jag vet att det e mer än 1000 characters.
det e helt ok med 30 sek för då slipper man spamm o sånt men 1000 characters kan höja utan att påverka nån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in