Svara
2009-02-11, 06:49
Medlem
CpGurrAs avatar
mne/Drog: Mephedrone, kallas tydligen fr mycket, rka, krfta fisk mm, luktar som det kommer frn havet s att sga.

Inkpt 1g av vad jag ansg vara en bra omgng Mephedrone, inte det allra bsta jag sttt p men kvaliten ansg jag var i den bttre delen av skalan.

Dos IV ca 0.25g med gonmtt!
Dos Oralt ca 0.35g
Kl 12.00-13.00

Jag och tv andra kamrater satt i min bil p vg mot ett stlle dr vi skulle bli pverkade, mlet var att f ett av det mera maximala rusen, har hrt frn halva stans mindre nl rdda typer att Mephedrone ger kickar som inte gr att gemfra men ngot annat. Till slut hittar vi ett bra stlle dr vi kan knna oss hemma ett tag, kl r ca 12.00-13.00 en vanlig vardag, solig och fin om jag minns rtt. Frst ut att testa blir personen som sitter i bakstet och han lser upp vad jag ser ca 0.13g Mephedrone i 3ml vatten, ingen filtrering behvdes kom vi fram till, det lste upp sig fort och blev grumligt, sg inte allt fr inbjudande ut fr en ofrstende.
Med lagom fart trycker personen i sig det och vi tv andra undrar ivrigt hur det knns men vi fr inte ngon direkt respons s jag brjar p min lsning, tar mer n polaren, kanske dubbla dosen. Knns lite smnervst d anvndandet av verktyg har legat p hyllan lnge som d nu tagit lite fart igen. Fr i mig lsningen men fr inte n kick direkt, inte n svar som om det vore en sil med varor. Efter kanske 2-3min knner jag mig lugnare, mycket lugnare avslappnad till max och brjar hnga sittandes. Det frsta jag tnkte p var ett kraftigt opiatrus men utan den bedvande effekten. Som att ta 100st xanor 1mg direkt blandat med 2st subutex 8or. Max effekt efter 10min. Mdde fint som fan, gonen brjade ganska direkt att darra, hela blicken darrade och det intygade mitt sllskap att mina gon inte viste var det skulle sitta. Skn knsla som sagt, blev sgnt ett tag men brjarde piggna till med tiden och efter kanske 1timme efter intaget var vi p ICA och handlade.
Dosen som jag tog var ganska lagom dos fr mig, ca 0.25g IV och gav ett kraftigt rus som var ltt att hantera rent psykiskt men fysiskt s var kroppen inte p responslinjen.

kl ca 17.00, mrkt ute.

Lite mer n halva psen finns kvar ca 3timmar senare som jag delar med en annan, tar d en bomb, svljer i papper och snackar lite skit och sen r det dags att rra p sig. Efter en liten bit av hemfrden kan jag absolut inte styra en bil utan fr be min trevliga vninna att hlla ratten efter vgen tills nsta avfart. Ruset blev kraftigare med det orala intaget men av egenerfarenhet s blir det bara bttre och bttre rus ju lngre man gr p Mephedrone, i timmar/dagar/intag.

Summering

Underbara drog i vilket fall eller stt du intar den i, s lnge man knner sig trygg sjlv. Klart verdrift kan leda till dden mm, snt som ingr i paketet.
Att stta nlen i armen med Mephedrone hnder nog inte igen, en gng rcker och gav ett kraftigt men behagligt rus.

Svlja ger ett bttre rus rent allmnt, mera uppt och varar lngre ocks.

Tog bara en firre med Mephedrone och det ruset passar hemma p soffan eller sngen eller dr du r sker fr man(jag) blev helt vck fr en stund.

Rustet genom nlen var smmre n att svlja det, mera uppt rus nr jag intog det oralt.

Hoppas att ni frstr vad jag skrivit och att det kanske kan komma till nytta.
Ett kort rus, en kort berttelse.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in