Citat:
Ursprungligen postat av InfectedM-
Svider ritalin?!
Jag har bara upplevt en mild svidande känsla i näsan förr, inget man tänker på precis. Nu har jag dock haft en hög med metylfenidat på mitt skrivbord som spridit ut sig på mitt skrivbord. Kanske kom med lite tobak eller något annat skräp som låg på skrivbordet efter att jag rullat joints när jag samlade ihop allting som gjorde att det sved. Ingen aning om det var metylfenidatet
Jag drog en rejäl jävel nu! Tippar på 150-200mg. Fy helvete vad jag är pigg nu!

Drog även 3st relativt stora tidigare. Och allt kan inte ha gått ut ur kroppen än. Tror jag tog lite för mycket då jag redan hade ritalin i kroppen. Känner mig lite borta faktist för första gången av metylfenidat nu. Tror jag har 300mg i mig just nu

Så mycket att det nästan känns lite läskigt. Men jag tror jag överlever

. Det är det positiva med ritalin! Skönt rus, och man behöver inte precis oroa sig för att dö om man känner sig lite konstig.