2003-09-15, 14:21
Medlem
hej!
tror det heter 2-ce nån som provat det?
hur länge sitter det i och hur borta blir man????
ska få prova med några kompisar om jag vill, fast ingen av oss har provat innan och det ska vara bra drag i det så man vill ju veta hur det är? jobbigt om man skulle bli helt väck o inte fatta att man bara är hög utan tro att allt man ser är verkligt.
Citera
2003-09-16, 00:34
Bannlyst
Du kanske kunde läsa lite andra trådar, finns ju en hel massa om detta ämne. Läs även på erowid och sök på internet, det ger nog en bra uppfattning.

Vad jag är mest orolig för när jag själv ska testa 2c-e är att effekten ska utebli, kan man vara säker på att få efekt på 2c-e, det verkar ju som det är ganska individuellt, inte alls som LSD som alla garanterat får effekt på.
Citera
2003-09-16, 09:43
Medlem
jag har hört att det ska vara som ett starkt LSD rus.
man ska väl ta mellan 10-25 mg om jag fattade det rätt,
kollade runt lite på internet igår. på de berättelserna jag hittade om ruset så verkade dom ju helt borta, såg o kände massa saker och det höll i sig från 8-10 timmar eller lite längre.

fast det är ju alltid bra att snacka med nån som redan har provat här än att hitta nån berättelse på nån sida.
Citera
2003-09-16, 23:37
Bannlyst
Jo en vidare diskussion och nya inlägg och erfarenheter hade varit bra. jag har själv 2c-e på lager och ska testa det när jag får ett lämpligt tillfälle.

Om du inte har läst de 2c-e träd som finns så kan du ju alltid börja där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in