Citat:
Ursprungligen postat av kaptengrogg
Vad är det för skumt med det stället?? Har handlat där i många år...mindre skumt ställe får man nog leta efter.

Den info jag har fått säger att Sörsågen är ett ställe med oerhört dåligt rykte både inom och utanför Tibro kommun.
Vissa rykten stämmer säkert, andra inte. Att det pågår konstiga affärer där är ett rykte som är säkert enligt folk som vet/bör veta.
Enligt mina källor så vet alla som har någon kontakt med det företaget att det är mycket mörka affärer.
Det är bara att kontrollera inkomsten på mannen som driver firman så ser man att det inte stämmer med hans heltidsarbete.
Byggbranschen är full av svarta pengar och Sörsågen är säkert inget undantag.
HB gjorde, återigen enligt vad jag har fått info om, mycket affärer med Sörsågen och de verkar ha mer gemensamt än vad som framkommit.
Det kanske stämmer att Sörsågen fick besök dagarna innan HB misshandlades till döds?
Märk väl att jag alltså inte sitter med mycket förstahandsinformation. Det mesta jag vet om detta kommer dock från, enligt mig,
väldigt pålitliga och säkra källor. Annat kommer från de vanliga källorna: Ett antal internetsidor där man kan söka information.