2009-02-10, 00:07
  #1
Medlem
keyboardcowboys avatar
Jag och flickvännen satt och skämta lite om att hon skulle hora för att vi skulle ha råd att åka på resor osv.. sen senare verkade hon nästan seriös med iden :S...

Hon sa att hon skulle göra de om hon fick minst fick 5000

är det ett rimligt pris för en hora i Sverige? (För ett ligg?)

vad kostar en hora i Sverige idag


är de olika på olika platser?

eller om de är trafficking (usch!) eller inte?
2009-02-10, 00:09
  #2
Medlem
micaeles avatar
Om man tittar runt på utbjudningssidor för svenska flikkor ligger priserna på runt 2-2500 per timme för vanligt sex. Hela nätter snittar på 8-10000.
Så det är nog inga problem att få 5 friska om hon ser bra ut, vet vad hon gör och bjuder ut sig på rätt ställe till rätt män.

Men...tror du verkligen att erat förhållande skulle klara av det då?
2009-02-10, 00:13
  #3
Medlem
5 papp är ju aldrig fel, men är det verkligen värt det? Skulle du inte ha några problem med att veta att din tjej ligger med någon annan?
2009-02-10, 00:28
  #4
Medlem
keyboardcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attack.
5 papp är ju aldrig fel, men är det verkligen värt det? Skulle du inte ha några problem med att veta att din tjej ligger med någon annan?

Bad inte om moral snack,

Tror faktiskt jag skulle göra det,, om jag var med / såg att allt gick rätt till osv.. självklart ska vissa gränser finnas, så länge han inte satsar henne i fittan / har könsjukdomar osv..

Hon ser bra ut så de borde inte va nå problem

Aja får spåna mer på iden, hur funkar det med eskort i Sverige nu för tiden?

man har sin hemsida sen kontakter männen en därifrån antar jag?
2009-02-10, 00:30
  #5
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardcowboy
man har sin hemsida sen kontakter männen en därifrån antar jag?
Det finns forum man kan lägga sina annonser på och få snabba svar från ensamma stackare. Sök och du skall finna. Tänk flickor och huvudstad.
2009-02-10, 00:40
  #6
Medlem
keyboardcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det finns forum man kan lägga sina annonser på och få snabba svar från ensamma stackare. Sök och du skall finna. Tänk flickor och huvudstad.

Vad för forum om man får fråga

flickor och huvudstaden?
2009-02-10, 09:32
  #7
Medlem
antagonistens avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=490116
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in