2010-09-02, 13:57
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Fyyyyyy fan!!!! tyckte 50mg var nog jävligt!!
'

Är ju sådana somm hanar på lpt!
Citera
2010-09-04, 20:48
Medlem
mallvazs avatar
Jag skjöt i mej 95mg mdpv i en dos.Satan i gatan vilken resa det blev.spydde rakt ut.sen stog jag på knä i 30 min och bara flåsade.
Citera
2010-09-04, 21:07
Medlem
fanskithelvetes avatar
Första gången på tjack. Tog 0.5g på direkten och svimmade nästan av en stund när det drog på. Det var iaf den överdosering jag mest känt av.

Annars är jag så försiktig av mig, blir inga monsterdoser av nått, man måste ju hushålla med det man har.
Citera
2010-09-05, 00:22
Medlem
rökte runt 100-150mg jwh250 i en mycket intensiv liten pipa. rökte allt på en gång! :P
det var en ganska ball upplevelse... ruset var helt sjukt intensivt och allt jag gjorde gick skitsnabbt att bli klar med... efter kanske 10 min kom jag till en platå i ruset som gav en sorts klarhet i allt. vilket gjorde att jag kunde njuta av ruset trots att jag var helt vansinnigt bäng. det var ganska galet. men iom att man kan röka i princip hur mycket 250 som helst utan att man löper någon större risk så... prova! det e nåt jag rekommenderar^^ (och ni som kommer säga att 250 går att dö av och dylikt har inte gjort den efterforskning som jag gjort (pfizer FTW). )
Citera
2010-09-05, 00:40
Medlem
Fishdickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emaol98
rökte runt 100-150mg jwh250 i en mycket intensiv liten pipa. rökte allt på en gång! :P
det var en ganska ball upplevelse... ruset var helt sjukt intensivt och allt jag gjorde gick skitsnabbt att bli klar med... efter kanske 10 min kom jag till en platå i ruset som gav en sorts klarhet i allt. vilket gjorde att jag kunde njuta av ruset trots att jag var helt vansinnigt bäng. det var ganska galet. men iom att man kan röka i princip hur mycket 250 som helst utan att man löper någon större risk så... prova! det e nåt jag rekommenderar^^ (och ni som kommer säga att 250 går att dö av och dylikt har inte gjort den efterforskning som jag gjort (pfizer FTW). )

Du får det nästan att låta som att 250 är nyttigt. Jag skulle gärna ta del utav din forskning ang. skadeverkningar och hur 250 verkligen påverkar kroppen.
Citera
2010-09-05, 01:16
Medlem
det finns klinisk data på nätet... den var dock ganska jobbig att hitta. pfizer har gjort studier på många JWH:er i forsknings syfte, typ om det kan bota cancer och inom hur canibanoider´s stimulans av c1 och c2 receptorerna i hjärnan påverkar hjärnceller och immunförsvaret OSV OSV. det finns massor med sådana rapporter som e enkla att hitta om 018, men 250 får man leta ett tag efter.
Citera
2024-10-13, 10:41
Medlem
Nkpgisits avatar
2g amfetamin av två olika sorter i samma lösning. Tappade synen och kunde inget höra.

0.3g aceton tvättat kokain IV, fick delirium och dom som injicerat kokain vet att det börjar tjuta i öronen vid en stabil dos men detta va helt sinnessjukt då det blev som knäpptyst samtidigt som det tjöt och lät som ett flygplan åkte precis ovanför mitt huvud. Tappade även synen helt i en 20 sekunder kanske. Riktigt obehagligt va det.
Senast redigerad av Nkpgisit 2024-10-13 kl. 10:46.
Citera
2024-10-13, 11:36
Största dosen på engång va nog nästan en gubbe etylfenidat plus en gubbe Tjosan 🤣 va en som skulle tjafsa med mig så Jag tänkte att jag drar i mig allt som är kvar och går ut och slåss, Men jag somnade blev nog lite för mycket, Speciellt när etylen va med i bilden
Citera
2024-10-13, 12:41
Medlem
En valborg för en sisådär 10-11 år sedan, drog i mig en gubbe ladd, en gubbe tjack, 5-6 linor mdma, 2 ecstacy tabletter och några linor 3cmc och rökte säkert 2-3g weed.

Jag är relativt säker på att jag va påväg att dö då.

vågade inte somna förens sent på kvällen dagen efter för att jag inte trodde jag skulle vakna upp igen och hade nog inte klarat av att somna även om jag försökte, ångesten jag kände under dom timmarna från det att festen va slut tills det att jag somnade är något jag aldrig kommer glömma.
Citera
2024-10-17, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
2g amfetamin av två olika sorter i samma lösning. Tappade synen och kunde inget höra.

0.3g aceton tvättat kokain IV, fick delirium och dom som injicerat kokain vet att det börjar tjuta i öronen vid en stabil dos men detta va helt sinnessjukt då det blev som knäpptyst samtidigt som det tjöt och lät som ett flygplan åkte precis ovanför mitt huvud. Tappade även synen helt i en 20 sekunder kanske. Riktigt obehagligt va det.

Kola är riktigt läskigt att skjuta. Om det bli för mycket är det inte roligt. Tjuter i öronen och jag tror hjärtat ska stanna.
Brukar lägga mig på golvet. Så om jag börjar krampa så faller jag inte från säng eller soffa.
Gillar amfetamin mer. Mycket lugnare påslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in