• 1
  • 2
2009-02-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza CT
Finns läkarhus så ligger kostnader för besök omkring 300:-/besöket. (lite skiftande vad gäller landstingsområden) Ungdom har väl kostnadsfritt? Detta bör då gälla även privatläkare om jag inte har helt fel för mej. Det enklaste är att bara ringa och fråga om det skulle vara ett tänkbart alternativ.
Mvh

De flesta privatkliniker har avtal med landsting och då gäller samma taxa som inom landstinget, dvs gratis för den 15 åriga tjejen.
Citera
2009-02-09, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bossalover
De flesta privatkliniker har avtal med landsting och då gäller samma taxa som inom landstinget, dvs gratis för den 15 åriga tjejen.
Okej.
Hur går man till väga för att finna en sådan?
Citera
2009-02-09, 15:16
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0x0
Okej.
Hur går man till väga för att finna en sådan?

Hitta.se: sök på den ort ni bor - eller närmaste större, på gynekolog, läkargrupper har vanligen möjligheter för att göra mindre ingrepp. Ring runt och fråga. De som tar telefonbokning vet som regel vilken annan läkare i omgivningen som kan tänkas utföra behandlingen. Så var inte rädd för att fråga er fram!
Mvh
Citera
2009-02-11, 00:10
Medlem
Liliums avatar
Jag har cellförändringar och jag får vänta mycket längre än 2-3 månader på tider.
Men som sagt, gynekologer brukar vara rätt slöa.
Citera
2009-03-29, 03:13
Medlem
93a tight. bara trycka! den töjs ut som brunögat under evakuering
Citera
2009-03-29, 11:06
Medlem
Activazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obek
93a tight. bara trycka! den töjs ut som brunögat under evakuering

Du lurar ingen med ditt skitsnack.

Till trådskaparen, du får helt enkelt stötta henne tills hon får operation när det verkar vara ett så stort problem. Jag har svårt att tänka mig att hon skulle må jättedåligt för att inte kunna ha sex på ett halvår när hon är 15 år om hon inte känner press från någonting utanför. Hjälp henne att inse att det inte kommer att vara hela världen.
Citera
2009-03-29, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x0x0
Jag vill verkligen ha en flickvän som kan ha sex...

Skaffa en ny
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in