2011-05-15, 18:45
Medlem
Illuzionzs avatar
Vad för substans skulle ni rekommendera för tillfället? (laglig)
Eller substanser skulle jag nog säga, söker en som är åt MDMA hållet och en som är åt tjack hållet. Varit borta ett tag så har inte riktigt hängt med.
2011-05-15, 19:25
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Eller substanser skulle jag nog säga, söker en som är åt MDMA hållet och en som är åt tjack hållet. Varit borta ett tag så har inte riktigt hängt med.
4-MEC kanske? 3,4DMMC till viss del också.
2011-05-15, 19:46
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
4-MEC kanske? 3,4DMMC till viss del också.

Okej finns det nån pålitlig shop/shoppar som har dessa inne eller iaf nån av dom? Har kollat runt lite men prisman har väl inte inne och sen råder det lite delade meningar om nån annan shop...
2011-05-15, 19:55
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Okej finns det nån pålitlig shop/shoppar som har dessa inne eller iaf nån av dom? Har kollat runt lite men prisman har väl inte inne och sen råder det lite delade meningar om nån annan shop...
RC-Express har "Semester" men prisman har både 4-MEC och 3,4DMMC inne.
2011-05-15, 20:01
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
lagligtpulver har snabb leverans på 4-MEC, dom verkar ha lite struligt nu med paket som kommit bort men jag har beställt runt 5 ggr och alltid fått dagen efter sålänge man betalar innan tömning.

a-PPP ska vara riktigt likt amfetamin, nu vet jag ingen som säljer det online men finns på gatan konstigt nog. Verkar vara fullt lagligt och sinnessjukt potent så jag fattar inte varför inte fler säljer det online.
2011-05-15, 20:54
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
RC-Express har "Semester" men prisman har både 4-MEC och 3,4DMMC inne.

Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
lagligtpulver har snabb leverans på 4-MEC, dom verkar ha lite struligt nu med paket som kommit bort men jag har beställt runt 5 ggr och alltid fått dagen efter sålänge man betalar innan tömning.

a-PPP ska vara riktigt likt amfetamin, nu vet jag ingen som säljer det online men finns på gatan konstigt nog. Verkar vara fullt lagligt och sinnessjukt potent så jag fattar inte varför inte fler säljer det online.

Prisman har inte 4-mec inne men däremot 3,4dmmc!

Okej har kollat den tråden om LP litegrann men som sagt ja var ju 1-2 st som inte hade fått sin order. Men som jag förstått det så verkar det bara ha blivit nåt problem med just dom också, verkar ju som att alla andra har fått sitt.
2011-05-17, 17:18
Medlem
mindwalkers avatar
Citat:

Buybestrc fungera fint(: dock tar det ca2v att få det+det skickas från Polen, så det finns en risk att tullen tar det

Mvh mw
2011-05-17, 22:04
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker
Buybestrc fungera fint(: dock tar det ca2v att få det+det skickas från Polen, så det finns en risk att tullen tar det

Mvh mw

Okej, ja det är synd då jag aldrig tyckt det är värt att beställa från utlandet pga det.
2011-05-18, 13:55
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Hemulen fortfarande grön?

Citat:
Nån som provat Hemulens MXE som dom har just nu? Ny batch.

Undrar desamma...
2011-05-18, 16:06
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker

Mvh mw

För mig har det alltid tagit ca 4-5 dagar att få hem från bbrc.

mvh
2011-05-26, 22:24
Medlem
NoHopes avatar
Jag har ingen större kolla på CS butiker, såg att fearpharmacy hade ritalin uppe för ett tag sen, inte längre.
Hur som helst så lyder frågan:

Finns det någon grön och seriös butik där ute som säljer diverse ADHD mediciner som ritalin, concerta eller metamina?
2011-05-31, 17:33
Medlem
Mandic!s avatar
Bufedron inrikes, var?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in