2017-01-26, 12:00
  #3409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
Varför blir du så arg när jag ifrågasätter scs kola som jag själv prövat? Vi måste kunna diskutera shoppar utan att du ska bli aggressiv...Du skriver endast om scs i dina inlägg sen att de har bästa du tagit men samtidigt har du bara handlat av dom på nätet? Måste fråga hur det går ihop..

Svaret var klart... du laddar inte ofta och är ingen expert...men scs är alltså det bästa du fått om man jämför med gatukola som du tagit tidigare.

Jag gör alltid en bedömning när jag handlar oavsett droger eller steroider, scs har bra omdömen jag gick på dom och vart mycket nöjd!

Men så du anser att dom har dåligt? Har Narcos världens bästa kola eller vad?
2017-01-26, 12:09
  #3410
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Jag gör alltid en bedömning när jag handlar oavsett droger eller steroider, scs har bra omdömen jag gick på dom och vart mycket nöjd!

Men så du anser att dom har dåligt? Har Narcos världens bästa kola eller vad?

Läste också lite omdömen, men tyvärr så vart det skit som även andra här påstår.. blir irriterad när man inte får de som utlovas. Tror ingen av shopparna har världens bästa!

Hoppas scs tar sig i kragen och levererar i framtiden
2017-01-26, 15:14
  #3411
Medlem
Posten har kommit.

Narcos: Fick min order förut med posten inkl ett sample MDMA.
Testade kokainet för 10min sen & slår på lika bra som alla andra gånger.
Jag menar att det här är en batch kokain man absolut inte kan/ska klaga på.
Jag vill bara göra en liten jämförelse så folk ska förstå.

1g ladd från södermalm har man i regel snortat upp på en timme.
1g ladd från narcos har man i regel fortfarande kvar efter 3 timmar.


SC: Fått mail respons nu och är posten som är försenade enligt SC.
Jag själv vet att posten kan bli försenade. Men samtidigt har det gått 3 post dygn sen den postades = grov försening av postnord.

Med det sagt så flaggar jag GRÖNT för Narcos som alla andra gånger!
Och SC's färg får vänta pga att ordern inte var komplett men har ändå fått en stor del utav min order som jag beställde så finner ingen anledning att känna oro. Men ogillar skarpt att ha klass 1 droger liggandes hos posten i flera dagar det är en risk emot både säljaren och kunden själv.
2017-01-26, 20:03
  #3412
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Posten har kommit.

Narcos: Fick min order förut med posten inkl ett sample MDMA.
Testade kokainet för 10min sen & slår på lika bra som alla andra gånger.
Jag menar att det här är en batch kokain man absolut inte kan/ska klaga på.
Jag vill bara göra en liten jämförelse så folk ska förstå.

1g ladd från södermalm har man i regel snortat upp på en timme.
1g ladd från narcos har man i regel fortfarande kvar efter 3 timmar.


SC: Fått mail respons nu och är posten som är försenade enligt SC.
Jag själv vet att posten kan bli försenade. Men samtidigt har det gått 3 post dygn sen den postades = grov försening av postnord.

Med det sagt så flaggar jag GRÖNT för Narcos som alla andra gånger!
Och SC's färg får vänta pga att ordern inte var komplett men har ändå fått en stor del utav min order som jag beställde så finner ingen anledning att känna oro. Men ogillar skarpt att ha klass 1 droger liggandes hos posten i flera dagar det är en risk emot både säljaren och kunden själv.


Hur menar du att du fått "en del" av din order? gjorde du separata ordrar från sc? Känns skumt att det krånglar med posten för 1 shop och inte andra om inte narcos kör med något privat leveransbud. Visst kan dom finnas på olika regioner så förstår om det krånglar på en avdelning på postnord..
2017-01-27, 13:35
  #3413
Medlem
xantranxs avatar
Väntar från KK, inte fått något ännu, gjorde beställningen i början i veckan.
2017-01-27, 14:04
  #3414
Medlem
outofcases avatar
Beställde av knarkkungen. Dem hade slut så skulle få amfetamin istället..fick halva ordern och väntar på resten..gått två veckor..skriver om jag får något
.
2017-01-27, 16:08
  #3415
Medlem
Stor gröning till Svenskcentralstimulans (scs)

La ordern måndag kväll fick det idag, helt okey förmodligen posten som sega lite, vilket fall riktigt välfyllda påsar och kolan glittrar fint med en del stenar. Tvivlar inte på kvalitén då jag vart nöjd senast.

Kommer inte ladda på ett tag så inget utlåtande än, Men kommer förmodligen även prova beställa från Narcos för att få jämförelsen på vikten och vilken som levererar bäst.

Mvh
2017-01-27, 17:17
  #3416
Medlem
alexdahls avatar
Ännu ett pack från Narcos hemma! Beställde det onsdagskväll och framme fredag, Även fast jag råka göra en miss i beställningen som de rättade åt mig! Nu talar jag om MDMA! 10G vägt utan påsar! +0.05 i de flesta påsar så kan inte påstå att de inte snålar! Narcos GRÖNA!
2017-01-27, 17:23
  #3417
Medlem
2 dagars leverans från scs, men knappast det utlovade grammet, vågen stannade på 0.8 och det är inget fel på min våg.
Har inte provat grejorna än, men narcos luktar och ser bättre ut, plus att där får man det man faktiskt beställer.
2017-01-27, 19:45
  #3418
Medlem
Är folk så dumma att dom beställer från dessa sidor?!
2017-01-27, 19:55
  #3419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xantranx
Väntar från KK, inte fått något ännu, gjorde beställningen i början i veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Beställde av knarkkungen. Dem hade slut så skulle få amfetamin istället..fick halva ordern och väntar på resten..gått två veckor..skriver om jag får något
.
Akta er för denna shop.
Finns en ledtråd varför här:
(FB) Ch*istean Bjö*n Hellst*öm från Kimstad/Norrköping
2017-01-27, 20:26
  #3420
Medlem
Fick från KK idag. Inte hunnit testa tjacket än. Rätt mängd 5g iaf.
Fick av SC igår kokain rätt mängd även där och det slår snabbare än narcos men rent kvalitet mässigt så är båda rätt lika faktiskt har svårt att känna någon markant skillnad iaf.. Ska dra ett par linor till och se vad det ger. Nöjd i alla fall!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in