2009-02-07, 19:56
Medlem
Wolffishs avatar
Hejsan!

Under den senaste tiden så har mitt msn börjat hänga sig när jag accepterar caminbjudningar eller någon jag skickat till accepterar

Har surfat runt och hittat lite trådar och liknande med folk som har samma problem men aldrig lyckats hitta någon lösning. Någon som har något förslag?

Tack på förhand!
Citera
2009-02-07, 20:37
Medlem
AlfredEinsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolffish
Hejsan!

Under den senaste tiden så har mitt msn börjat hänga sig när jag accepterar caminbjudningar eller någon jag skickat till accepterar

Har surfat runt och hittat lite trådar och liknande med folk som har samma problem men aldrig lyckats hitta någon lösning. Någon som har något förslag?

Tack på förhand!

Förslag:

Använd inte MSN Messenger (som jag antar att du menar...). Prova med t.ex. Trillian, Miranda eller Pidgin istället.

Lycka till.
Citera
2009-02-08, 00:23
Medlem
Provat avinstallera, och installera igen?
Citera
2009-02-08, 02:00
Medlem
Wolffishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyberZone
Provat avinstallera, och installera igen?
Japp och det gör ingen skillnad, förstår inte vad som hänt. Det funkade till en början men sedan började dessa problem och jag hade inte ändrat något på datorn när de började.

Provar lite med andra klienter just nu.
Citera
2009-02-08, 12:47
Medlem
wAkE-uPs avatar
scanna datorn verkar vara ett litet msn virus
Citera
2009-02-17, 20:34
Medlem
Wolffishs avatar
Tror jag lyckats lokalisera mitt problem, det verkar ligga i routern. Jag har provat med internet direkt in i datorn och då funkar cams igen. Någon som har någon aning om var problemet ligger i routern, alternativt vilka portar som jag ska öppna?

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in