2009-02-08, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
Hepp?
Det finns en grupp som till stor del kontrollerar eller har abnormt oproportionellt stort inflytande inom såväl USA:s senat och kongress, hollywood såväl som radio, tidningar, tv och annan media runt om i väst, inklusive Sverige.

Jag tänker inte säga att det det är just denna grupp som ligger bakom förfallet vi bevittnar, endast att mina personliga efterforskningar ganska starkt tyder på det.

Men jag repeterar att jag ej fastslår att det måste vara denna grupp som är ansvarig, utan endast att det förefaller så. Anledningen till att jag tvivlar är kanske på grund av den indoktrinering jag själv trots allt genomgått under min uppväxt och fortfarande utsätts för dagligen. Svårt att säga, men en rationell person innehar för det mesta ett visst mått av tvivel.

Det är enormt svårt att skilja falskt från sant och vän från fiende idag. Dock är det övertydligt att "mångkulturen" kommer från toppen av makthierarkin i världen då den har genomförts samtidigt mot folkviljan över hela västvärlden.
Senast redigerad av Lingonsyltegott 2009-02-08 kl. 02:30.
Citera
2009-02-08, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
TS du är löjlig, lr så kan du inte bara läsa.
Din dumma fan läs rubriken inge.. "Children IN Sweden".

Precis som han här sa:

// Tråden borde låsas nu.

Du borde låsa in din dator.

Går man in på sweden.se så förväntar man sig inte att se en brun skitkorv.
Det kallas falsk marknadsföring.

Visst att det finns en och annan i landet men de är knappast representativa för Sverige.

Bara för att det finns några tigrar på Kolmården så innebär inte det att naturskyddsföreningen fläker ut dem på sina broschyrer över vår svenska natur.

.
Citera
2009-02-08, 02:36
Medlem
Citat:
Det verkar ju väldigt konstigt då ingen annan ras sitter i så många maktfulla positioner som vita. Och jag hoppas du inte tänker judar nu, för de tjänar väl knappast på att islam sprider sig till Europa.
Jo jag tänker självklart på judar, men som du skriver förstår jag inte heller vad de tjänar på att islam sprider sig, antar de i så fall har en plan för det, det är ju inte så att muslimska länder eller organisationer har någon reell makt utan är mest extremt dysfunktionella. Det är möjligt att de står på tur. Vem vet. Jag säger bara vad jag upplever att det emsta tyder på, sen om det är sant eller inte är av underordnad betydelse.

De vita folkens, ja all världens folks framtid står på spel. Vill vi ha en mångfacetterad jord eller en brun sörja? För mig är svenskarnas överlevnad som folk det viktiga, och för att det ska säkerställas behöver vi ett eget land, det vi ägde tills för några årtionden sen skulle passa utmärkt...
Senast redigerad av Lingonsyltegott 2009-02-08 kl. 02:39.
Citera
2009-02-08, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonsyltegott
Jo jag tänker självklart på judar, men som du skriver förstår jag inte heller vad de tjänar på att islam sprider sig, antar de i så fall har en plan för det, det är ju inte så att muslimska länder eller organisationer har någon reell makt utan är mest extremt dysfunktionella. Det är möjligt att de står på tur. Vem vet. Jag säger bara vad jag upplever att det emsta tyder på, sen om det är sant eller inte är av underordnad betydelse.

De vita folkens, ja all världens folks framtid står på spel. Vill vi ha en mångfacetterad jord eller en brun sörja? För mig är svenskarnas överlevnad som folk det viktiga, och för att det ska säkerställas behöver vi ett eget land, det vi ägde tills för några årtionden sen skulle passa utmärkt...
Jag tror snarare att om man hänger i forums som FB och kanske umgås med liknande människor på fritiden så börjar man nog lätt överdriva saker o ting. Om regeringen nu har en plan är det nog att hålla barn födande uppe - om ni inte fixar det så får väl somalier sköta jobbet
Citera
2009-02-08, 02:56
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avan
Sånt här gör mig förbannad, gick in på "www.sweden.se" för att se hur Sverige marknadsförs utåt, klickade mig vidare in på "Facts" och väntade mig lite trevlig historia om oss svenskar och lite roliga fakta och lite saker som kan imponera, såsom Linné, Nobel osv.

Istället möts man stort av "Children in Sweden" och en bild på en jävla negerunge!! Nu har det fan gått för långt, eller det gick för långt för längesen men det här är fan att sjunka riktigt lågt!

Jävla as säger jag bara! Vi svenskar är inte afrikaner, kommer aldrig bli afrikaner, och vi ska verkligen inte ge bilden av att vi består av en massa afrikaner!

http://www.pici.se/360872/?size=fullsize

Är det inte så det genomsnittliga barnet i Sverige ser ut nu för tiden med tanke på att invandrare föder mycket fler barn än infödda svenskar?
Citera
2009-02-08, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Är det inte så det genomsnittliga barnet i Sverige ser ut nu för tiden med tanke på att invandrare föder mycket fler barn än infödda svenskar?

Dessvärre ligger det något i detta.

Mohammed är det vanligaste namnet på BB i Malmö nu.

Det är verkligen avskyvärt.

Det måste verkligen vara direkt äckligt att jobba på Malmö BB och förlösa ludna ungar från svartbehårade muslimkärringar.

Undrar om de har lönetillägg.
Senast redigerad av rattelsnake 2009-02-08 kl. 03:05.
Citera
2009-02-08, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Undrar om de har lönetillägg.
This was kinda funny.

Sen att det finns så många "Mohammeds" är ju för att araber inte är de kreativaste när det gäller barnnamn. Varannan muslimsk pojke heter ju Mohammed..typ.
Citera
2009-02-08, 03:18
Medlem
Citat:
This was kinda funny.

Sen att det finns så många "Mohammeds" är ju för att araber inte är de kreativaste när det gäller barnnamn. Varannan muslimsk pojke heter ju Mohammed..typ.

Tack.
En liten tröst i eländet.
Araber är mycket sällan kreativa.
Nämn en arabisk uppfinng de senaste 100 åren?
Senast redigerad av rattelsnake 2009-02-08 kl. 03:22.
Citera
2009-02-08, 03:50
Medlem
Crawzs avatar
Det är från och med nu förbjudet att servera spagetti och köttfärsås till en turist i Sverige.

Spagettin härstammar inte från Sverige och kan därav uppfattas som felaktigt svensk.

skaffa
ett
liv!
Citera
2009-02-08, 11:39
Medlem
Lika värde.

Va fan spelar de för roll om denna person är svart eller vit hon är precis lika mycket svensk som du och jag, de troligaste är att hon tillför sverige bra mycket mer en vad du gör med dina rasistiska åsikter hemma i soffa.

IDIOT!
Citera
2009-02-08, 11:50
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjakkan
Va fan spelar de för roll om denna person är svart eller vit hon är precis lika mycket svensk som du och jag, de troligaste är att hon tillför sverige bra mycket mer en vad du gör med dina rasistiska åsikter hemma i soffa.

IDIOT!

Ahhh... En BLATTE ryter till! Erkänn att du är blatte nu, annars kommer vigvattnet fram och det bränns!
Citera
2009-02-08, 12:13
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjakkan

IDIOT!
Har min Herre en identitetskris månne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in