2009-02-07, 11:22
Medlem
Hej vad tycker ni är störande i porrfilmer?
Själv tycker jag det är extremt störande om det är en läcker lesbisk scen och så börjar kamera killen plötsligt att prata man vill ju behålla illusionen att det bara är dom 2 som är i rummet.
Citera
2009-02-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SfinxBlackmage
Hej vad tycker ni är störande i porrfilmer?
Själv tycker jag det är extremt störande om det är en läcker lesbisk scen och så börjar kamera killen plötsligt att prata man vill ju behålla illusionen att det bara är dom 2 som är i rummet.

Överlag irriterande med "överenergiska" kameramän eller andra som lägger sig i. Värsta exemplet är ju Backseatbangers (eller är det Bangbus, blandar ihop dem) där en påtänd jävel sitter och gallskriker och är otrevlig mot tjejerna. Man får lust klappa till den fan. Och i vilket fall så ser man helst de klippen med ljudet av...
Citera
2009-02-07, 11:49
Medlem
Jomazis avatar
Det finns ett otal sådana här trådar. Konsensus tycks vara:

*Snabba kamerarörelser
*Överspel ifrån tjejernas sida
*Inzoomning på killarnas ansikten (särskilt då de grimaserar)
*Negrer
*Musik
*Förolämpningar och annat trams mot tjejerna
Citera
2009-02-07, 11:53
Medlem
Pratbubblans avatar
- När tjejen fejkstönar som en hel blåsorkester hela tiden.

- När tjejen babblar konstant ā la fuck me hard yes fuck me hard fuck fuck fuck me

- När killen kör någon dagisfrökenvariant och ska berätta vad han ska göra eller vad han gör: I'm gonna fuck you hard in your pussy. Pedagoger i sängen som är övertydliga är inte sexigt. Mer spännande med överraskningar.

- När killen babblar hela tiden och aldrig stönar. Killar i verkliga livet brukar framkalla ett och annat nöjesstön, men inte i porrfilmer. Där ska det pratas och pratas och pratas av någon outgrundlig anledning.

- Att man inte hånglar utan möjligtvis vispa runt i luften med tungorna en sekund eller två. Lite heta kyssar vore härligt.

- När tjejen ligger och sliter i bröstvårtorna. Det är ju killen som ska hålla på med bröstvårtorna tycker jag. I alla fall när jag har sex. Men i porrfilmer är det mer vanligt att tjejerna själva stimulerar sina bröstvårtor än att killarna hjälper till med den grejen. Tråkigt. Och när en kille slickar mig inte har jag koncentration till att hålla på med mina bröstvårtor. Jag bara njuuuuter. Om jag måste stimulera mina bröstvårtor då är killen dålig på att slicka som jag ser det...
Senast redigerad av Pratbubblan 2009-02-07 kl. 11:55.
Citera
2009-02-07, 11:59
Medlem
VideInfras avatar
när de knullar med skor på. finns inget mer avtändande.
Citera
2009-02-07, 12:03
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VideInfra
när de knullar med skor på. finns inget mer avtändande.

Så sant, så sant. Inget jag finner upphetsande utan bara störande. Då kunde killen lika gärna ha på sig skor också.
Citera
2009-02-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan

- När tjejen ligger och sliter i bröstvårtorna. Det är ju killen som ska hålla på med bröstvårtorna tycker jag. I alla fall när jag har sex. Men i porrfilmer är det mer vanligt att tjejerna själva stimulerar sina bröstvårtor än att killarna hjälper till med den grejen. Tråkigt. Och när en kille slickar mig inte har jag koncentration till att hålla på med mina bröstvårtor. Jag bara njuuuuter. Om jag måste stimulera mina bröstvårtor då är killen dålig på att slicka som jag ser det...

Haha! Ja, det där med bröstvårtorna har jag också funderat på ibland...
Citera
2009-02-07, 12:52
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baudelaire01
Haha! Ja, det där med bröstvårtorna har jag också funderat på ibland...

Skönt att någon annan reagerar. Det ärr ju en standardgrej i porrfilmer att tjejer ska ligga och dra sig själva i bröstvårtorna när de blir slickade. Men hur många tjejer gör så irl? Och varför är det upphetsande att se en tjej göra så?

Likaså onanerar tjejer i porrfilmer genom att slå på klitoris med 4 fingrar. En teknik jag inte hört talas om irl. Själv gnuggar jag eller gör cirklar. Att slå på den skulle inte kunna ge mig en orgasm. Så det stör jag mig också på.
Citera
2009-02-07, 12:53
Medlem
Nubolics avatar
När man ser den fina tjejen börjar ta av sig, och hålla på lite med sig själv, och sen kommer en neger och förstör allt.
Det är så hemskt!

Eller överdrivet stönande. Blir bara jobbigt.
Citera
2009-02-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Skönt att någon annan reagerar. Det ärr ju en standardgrej i porrfilmer att tjejer ska ligga och dra sig själva i bröstvårtorna när de blir slickade. Men hur många tjejer gör så irl? Och varför är det upphetsande att se en tjej göra så?

Likaså onanerar tjejer i porrfilmer genom att slå på klitoris med 4 fingrar. En teknik jag inte hört talas om irl. Själv gnuggar jag eller gör cirklar. Att slå på den skulle inte kunna ge mig en orgasm. Så det stör jag mig också på.

Ja, herregud! Man tycker nästan de borde få ont i (eller snarare på) fittan som de smackar på. Ser riktigt våldsamt ut, men även smått komiskt. Om jag t.ex. sett en tjej onanera på riktigt så ser det ju väldigt "diskret" ut, så som du beskriver.
Citera
2009-02-07, 13:05
Medlem
*När tjejen ständigt måste stöna, även när hon har kuken i munnen.
*När tjejen eller killen säger porriga saker som att påminna tjejen med kuken i munnen att hon ska suga hans kuk.
*När tjejen är snygg men sedan klär av sig och visar sig ha skitfula tuttar. Kan hon inte ha BHn på istället?
Citera
2009-02-07, 13:15
Medlem
Hm är det bara jag som inte gillar att det alltid måste vara deep throut avsugningar så att tjejerna nästan spyr och hostar upp en massa saliv direkt avtändande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in