- När tjejen fejkstönar som en hel blåsorkester hela tiden.
- När tjejen babblar konstant ā la
fuck me hard yes fuck me hard fuck fuck fuck me
- När killen kör någon dagisfrökenvariant och ska berätta vad han ska göra eller vad han gör:
I'm gonna fuck you hard in your pussy. Pedagoger i sängen som är övertydliga är inte sexigt. Mer spännande med överraskningar.
- När killen babblar hela tiden och aldrig stönar. Killar i verkliga livet brukar framkalla ett och annat nöjesstön, men inte i porrfilmer. Där ska det pratas och pratas och pratas av någon outgrundlig anledning.
- Att man inte hånglar utan möjligtvis vispa runt i luften med tungorna en sekund eller två. Lite heta kyssar vore härligt.
- När tjejen ligger och sliter i bröstvårtorna. Det är ju killen som ska hålla på med bröstvårtorna tycker jag. I alla fall när jag har sex. Men i porrfilmer är det mer vanligt att tjejerna själva stimulerar sina bröstvårtor än att killarna hjälper till med den grejen. Tråkigt.

Och när en kille slickar mig inte har jag koncentration till att hålla på med mina bröstvårtor. Jag bara njuuuuter.

Om jag måste stimulera mina bröstvårtor då är killen dålig på att slicka som jag ser det...