Svara
  • 1
  • 2
2009-02-07, 19:05
Medlem
Gudsvredes avatar
dessa caps ger inte ett piss enligt mina erfarenheter, har avfärdat dem som troll...
Citera
2009-02-08, 00:53
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
En fråga om ingefära innan man tar Capsen , Någon som har problem med ingefära (kväljningar etc) och vet hur man kan få i sig ingefära på ett ''mildare'' sätt ?

Här skänker jag dig ett recept på ett underbart, väldoftande ingefära-thé:

För 8 koppar (drick alla för minskat/ökat illamående):

1 l vatten
18 nejlikor
3 bitar kanelstång
1 tsk stötta kardemummakärnor
1 stor bit torkad ingefära *
4 portionspåsar svart te
8 dl mjölk
socker

Gör så här:

1. Blanda vatten och kryddor och låt det koka upp. Lägg på ett lock och låt det dra i ca 15 minuter.
2. Tillsätt tepåsarna och värm teet. Sila bort kryddorna och lyft ut tepåsarna.
3. Värm mjölken och vispa den skummig. Häll upp teet i glas. Tillsätt mjölken. Söta efter smak.

*Dosera efter illamåendetolerans

Eller köp postafen som köps receptfritt på Apoteket och är en tablett mot åksjuka och andra diverse illamåenden...heh...
Citera
2009-02-08, 01:19
Medlem
jagtarenpajs avatar
Eller rök bara en fet En riktig bonghit och så försvinner illamåendet på bara några sekunder
Citera
2009-02-08, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffHardy
Bara jag som blev lite konfundersam över den enorma listan av droger som hade snubben säger sig ha testat..

Förövrigt så verkade det ju som du hade en trevlig kväll och det är kanske något man borde testa i framtiden.

Du skulle kanske ha skrivit rapporten dagen efter istället då den innehöll många stavfel och mycket gramatiska fel.

2/5 filmjölkspaket

Jadu. För att styrka att jag inte bara är någon som fått för mig att helt plötsligt testa droger. För att ha testat mycket så var detta helt klart skitbra, för abs tillfällen. Men effekten kanske är olika för alla men jag fick mig fan et jävla rus. man ska vänta ca 3-4 timmar minst. sen käka lite tradolan 50 mg! Awesome
Citera
2009-02-08, 02:22
Medlem
[quote=filurkatten]
Citat:
Ursprungligen postat av JeffHardy
Bara jag som blev lite konfundersam över den enorma listan av droger som hade snubben säger sig ha testat..

Faktiskt, kändes lite hm?
Hoffman, syra..

ja,skrev riktigt fel där. jag var riktigt jävla fuckad i huvudet. skulle inte stå syra. bara hoffman.
Citera
2009-02-08, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsvrede
dessa caps ger inte ett piss enligt mina erfarenheter, har avfärdat dem som troll...

Jadu, jag ljuger inte. jag fick effekt. men det kanske krävs mer för dig av dessa än det var för mig.
Citera
2009-02-08, 05:44
Medlem
JeffHardys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iburt
Jadu. För att styrka att jag inte bara är någon som fått för mig att helt plötsligt testa droger. För att ha testat mycket så var detta helt klart skitbra, för abs tillfällen. Men effekten kanske är olika för alla men jag fick mig fan et jävla rus. man ska vänta ca 3-4 timmar minst. sen käka lite tradolan 50 mg! Awesome

Jag är verklgen övertygad..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in