2009-02-06, 13:54
Medlem
MikeHammers avatar
Ja..jag undrar vad som gäller för det,nån som vet? På dustin.se säljer dom billigt,men det är inte Samsungs nordic läste jag..är det nån skillnad på pixel garanti då?

Och sen en annan fråga, blir det sor skillnad om man väljer en lcd 46 tum utan 100 hz eller med...fattar inte riktigt det där,skiljer ju nån tusing på det ju...

Tack för hjälpen
Citera
2009-02-06, 13:58
Medlem
T-bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHammer
Ja..jag undrar vad som gäller för det,nån som vet? På dustin.se säljer dom billigt,men det är inte Samsungs nordic läste jag..är det nån skillnad på pixel garanti då?

Och sen en annan fråga, blir det sor skillnad om man väljer en lcd 46 tum utan 100 hz eller med...fattar inte riktigt det där,skiljer ju nån tusing på det ju...

Tack för hjälpen
Vad gäller 100 hz så är det inget att slänga pengar på. De flesta kalibreringsguider jag har läst brukar inleda med att man stänger av 100hz-effekten. Men det är väl fler saker än så som skiljer om det diffar så mycket i pris?
Citera
2009-02-07, 00:14
Medlem
MikeHammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-ben
Vad gäller 100 hz så är det inget att slänga pengar på. De flesta kalibreringsguider jag har läst brukar inleda med att man stänger av 100hz-effekten. Men det är väl fler saker än så som skiljer om det diffar så mycket i pris?

Oki..tack för info
Citera
2009-02-07, 11:39
Medlem
zipzap68s avatar
Det står ju så här på dustin.se: "Dustin erbjuder 100% pixelgaranti på alla tv-apparater från Samsung. Garantin gäller tv-apparater köpta efter 1:a augusti 2008 och två år framåt."
Citera
2009-02-07, 20:40
Medlem
MikeHammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipzap68
Det står ju så här på dustin.se: "Dustin erbjuder 100% pixelgaranti på alla tv-apparater från Samsung. Garantin gäller tv-apparater köpta efter 1:a augusti 2008 och två år framåt."

Ok...tack...undrar hur länge Samsung Nordic har det då..Ska nog skita i 100 hz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in