2009-02-06, 12:25
Bannlyst
Jag visste inte ifall denna tråden skulle hamna i den sammanslagna Firefox-tråden men det fick bli här..

Hur som helst, om jag har sparat en fil på skrivbordet och jag sedan laddar upp den genom min egna uppladdare på min site så kan jag inte ta bort filen förrens firefox.exe inte längre körs. Varför?

Såhär ser det ut när jag ska ta bort "hej.png" som ligger på mitt skrivbord:
http://www.afehrm.se/uploader/files/s9z3s6.png
Citera
2009-02-06, 13:22
Medlem
Raggrunks avatar
jag vet inte hur din uppladdare fungerar men när jag laddar ner/upp via mina egna program så måste jag avsluta streamen som tar hand om filen, annars låser de sig(om jag inte valt att dela filen med andra processer, firefox gör nog oxå det), du kanske inte stänger anslutningen till filen efter att uppladdningen blivit klar?
Citera
2009-02-06, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raggrunk
jag vet inte hur din uppladdare fungerar men när jag laddar ner/upp via mina egna program så måste jag avsluta streamen som tar hand om filen, annars låser de sig(om jag inte valt att dela filen med andra processer, firefox gör nog oxå det), du kanske inte stänger anslutningen till filen efter att uppladdningen blivit klar?

Hur kan jag stänga anslutningen till filen efter att den har blivit uppladdad? Låter omöjligt i mina öron. :P
Min uppladdare är kodad i PHP för övrigt.
Citera
2009-02-06, 13:48
Medlem
Raggrunks avatar
ingen aning

kodar endast i .net, och där måste jag stänga av streamen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in