2009-02-05, 19:55
Bannlyst
Allt har krympt efter lite amning, träning och bantning. Det som sitter på låren ska helst hamna i bysten. Vad ska det ätas och hur ska det tränas för att få allt på rätt plats?
Citera
2009-02-05, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klipparen
Allt har krympt efter lite amning, träning och bantning. Det som sitter på låren ska helst hamna i bysten. Vad ska det ätas och hur ska det tränas för att få allt på rätt plats?

Du kan inte välja/träna vart fettet skall lägga sig. Det är genetiskt. Vissa tjejer får allt fett på rumpa/lår, vissa får mer utspritt och vissa får på magen eller någon fin kombination av det hela.

Det du kan göra däremot är att träna upp dina muskler och bränna lite fett kanske för att få form på saker och ring. Tex är utfall och andra ben-övningar ypperliga för rumpan. Bröstövningar har jag för mig kan till och med ge dig en aning "fastare" eller iaf mindre hängiga bröst.

För att få bort fettet från låren är vanlig hederlig träning och kost att rekommendera. Att få större pattar är nog bara att hålla tummarna och hoppas dom "återhämtar sig" efter amningen eller gå till farbror doktor.

EDIT: du kan inte lägga på dig fett på enstaka ställen och det gäller bakvänt också, du kan inte punktförbränna fett. Bara för att du tränar rumpan betyder inte att du bränner fett där.
Citera
2009-02-05, 20:01
Medlem
Citat:

Enda sättet att bokstavligen få det i låret till brösten är plastikoperation.
Annars blir det svårt. För att bli av med fettet kring benen behöver gå ned i vikt, och då kommer brösten drabbas av viktnedgången.
Citera
2009-02-05, 20:11
Bannlyst
Teoretiskt kan jag tänka mig att man äter upp bysten och tränar ner låren.
Citera
2009-02-05, 20:15
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Nej teoretiskt kan du inte tänka dig det alls, du kan inte bygga muskler och gå ner samtidigt. Gå ner i vikt så blir låren mindre.
Citera
2009-02-05, 20:15
Bannlyst
Citat:

Du menar att du äter mycket mat, låter bli att träna bysten och fokuserar att bränna fett på låren?
Citera
2009-02-05, 20:21
Medlem
Omar Santanas avatar
Prata med en skönhetskirurg.
Citera
2009-02-05, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsNobody
Du menar att du äter mycket mat, låter bli att träna bysten och fokuserar att bränna fett på låren?
Ja att bränna fett till muskler för bysten är visst mest fett, träna låren och låta bysten fetta på sig.
Citera
2009-02-05, 20:26
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ja att bränna fett till muskler för bysten är visst mest fett, träna låren och låta bysten fetta på sig.

Det du säger är inte möjligt tyvärr
Citera
2009-02-05, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Prata med en skönhetskirurg.
Ska nog undersöka naturmetoden först. Inga större fel nu men allt kan bli bättre.
Citera
2009-02-05, 20:28
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Tyvärr inte möjligt, du kan inte bränna fett för att använda det till muskler!
Citera
2009-02-05, 20:29
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Det du säger är inte möjligt tyvärr

BP har tyvärr rätt.

Som jag precis förklarade i föregående post är det omöjligt att punktförbränna fett. Du kan inte heller välja var du skall lägga på dig fett någonstans.

1.Gå ner i vikt överallt
2. Strunta i det.

Två alternativ, välj.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in