Jag hade upp mot 70% men förlorade aldrig studiebidraget.
Var pga sjukdom, men det funkade "bra" rätt länge, innan jag blev helt tvungen att avbryta studierna.
Men antar att du har 50% ligga hemma och sova skolk typ?
Tja, de beror ju på personalen lite också men har du så pass mycket åker nog bidraget rätt omgående
CSN har gräns på typ 10% frånvaro, har du mer än så är de alltså inget studiebidrag.
alla gånger så blir de ju inte inrapporterat att du har vart borta så mycket men så säger iaf deras regler.
CSN har gräns på typ 10% frånvaro, har du mer än så är de alltså inget studiebidrag.
alla gånger så blir de ju inte inrapporterat att du har vart borta så mycket men så säger iaf deras regler.
Spelar det nån roll om man sjukanmäler sig och har över 50% frånvaro?
Men nollställs det inte varje månad? Blir det inte 0% frånvaro nästa månad? Om jag förlorar mitt bidrag den här månaden så forsätter jag väl få den nästa månad?
Spelar det nån roll om man sjukanmäler sig och har över 50% frånvaro?
Men nollställs det inte varje månad? Blir det inte 0% frånvaro nästa månad? Om jag förlorar mitt bidrag den här månaden så forsätter jag väl få den nästa månad?
Jag har för mig att det är ogiltig frånvaro som räknas hos csn och inte giltig frånvaro dvs sjukdom/resa.