• 2
  • 3
2009-02-16, 10:04
Moderator
evilhoneys avatar
Trams och OT raderat.
//mod
Citera
2009-02-16, 10:08
Medlem
4283s avatar
Skulle säga att det är samma sak att vara med en snygg, som ful - det spelar ju egentligen ingen roll hur de ser ut
(förutom visuell attraktion, what about ett mörkt rum, dock? ). Agree, someone?
Citera
2009-02-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
Det är ingen skillnad mot andra killar, möjligtvis att de kan vara lite sämre i sägen , vet inte om de tycker att de är så snygga så man ska vara nöjd med det och då behöver de inte anstränga sig.

Haha, så sant så sant!
Citera
2009-02-17, 19:11
Medlem
jandis avatar
jag kommer på en på rak arm som är sådär klassiskt snygg och som många anser är snygg och som man kan kalla hunk (dom andra har inte varit fula, men kanske mer söta eller vanligt snygga eller pojkiga eller charmiga i sitt utseende). och det var jävligt bra, vilket jag inte trodde att det skulle vara.
vi hade riktigt bra sex från första början och flera ggr det dygnet trots att det var första gången vi sågs. han fick mig till och med att komma, vilket inte har funkat med någon sen mitt förra förhållande, fast då hade vi tränat lite. så min erfarenhet av att ha sex med en hunk är riktigt bra. jag trodde dock att killar som anses snygga och har stor penis är dåliga och slappa och glömmer bort att det inte bara är dom som har sex, för så har det varit tidigare (iaf med storsnoppade).

(att han sen var skitrolig och charmig och smart och intressant och stabil och vältalig och massa mer bra gjorde inte saken sämre..)
Citera
2019-08-13, 20:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Jag håller med. Sådär extremsnygga killar är ofta usla i sängen, de tycker liksom det räcker med att visa upp sin snygga kropp så ska man få kåtslag och svimma på fläcken. Så hur man tillfredsställer en kvinna har de aldrig bekvämat sig med att ta reda på...
Motsvarande extremsnygga tjejer då?, har dom lagt ner tid på att ta reda på hur dom ska tillfredsställa...en gosse
Citera
2019-08-13, 21:10
Medlem
Det finns många olika typer av hunkar.
En del vad jag hört knullar ungefär som Patrik Bateman i American Psycho
Dominant och väldigt självsäker på vad han gör. Oftast räcker det inte med bara en tjej utan helst flera.
Men som sagt, det finns olika typer.
Vanligtvis är dom självsäkra i alla fall, och de kan hålla på länge och faller även in i samma kategori som ovanstående där dom är dominanta.
Citera
2019-08-14, 19:38
Medlem
Hunkar är riktigt fint att knulla. Dels upphetsande att se på kroppen och snyggt ansikte, sen fast fin kropp att greppa tag i när man vill köra hårt in i dom.
Citera
2019-08-14, 20:23
Bannlyst
Som hunk så känns det väl inte så speciellt. Jag som kille med muskler.. ofta känns det mest som om tjejer använder min kropp i sina egna sexuella syften.

I bland brukar jag tvätta av mig i duschen när kunden blivit allt för närgången.
Senast redigerad av Sommarglad 2019-08-14 kl. 20:28.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in