Citat:
Ursprungligen postat av FCKD
Jag tycker det är mycket märkligt att personer som dessa svin klarar sig, att dom inte hittas med ett skott i varje knäskål i ett grustag.
Gillar att ni sitter och gråter i FB, säger vad ni ska göra, men sen godtar att ni blivit blåsta, har ni ens åkt hem till henne? Om man blir av med 200 000, är det inte värt att sälja skulden vidare? då lär hon garanterat inte göra om det, hennes adress ligger ju ute, hennes bild, hennes killes bild, hur svårt kan det vara?
Vem fan köper en lgh utan ens titta på den? bara det är ju helt sjukt, och borde, BORDE det inte ringa en liten klocka, eller googlar man inte ens säljarens / förmedlarens namn innan man lägger ut massa pengar på konton?
Vid googling så ser man ju vad det är för person och vad andra som haft saker ihop med dessa svin vill göra med han / henne.
Detta bör säga en hel del om vare sig man ska göra affärer eller inte, vilket man inte borde.
Du får ursäkta men jag blir bara upprörd över hur naiv man får vara.
Jag hoppas att ni som sitter och väntar på era pengar får tillbaka dom, på ett lagligt sätt.
GoodLuckHaveFun
Marie har säkert klarat sig tack vare att hon är 3-barns mamma annars hade hon säkert blivit klippt av nån som hon har lurat på en väldig massa pengar.
Faktum är att jag har träffat denna kvinna för några år sen och fick väldigt dåliga vibbar av henne, hon är en usel lögnare och hennes ögon är opålitliga.
Obegripligt att hon kunnat lura så många människor faktiskt.
Hoppas att kärringen håller sig på mattan nu när hon kommer ut.
Hennes sambo klarade sig tydligen?
Har han hand om ungarna?