2011-02-23, 04:25
Medlem
va får man för 150mg numera i mellansverige ??

tack för ev svar orkar inte läsa hela tråden
Citera
2011-02-23, 09:08
Medlem
Xalterads avatar
Ett gram tog jag då jag hade Lyrica tillsammans med benso - då tyckte jag det började hända saker.
Citera
2011-02-23, 10:54
Medlem
boryokudans avatar
Hur fungerar Gabapentin i förhållande till Lyrica? Har hört att rusen ska vara lika varandra.

Edit: Hur många miligram av Gabapentin behövs för att ge ett rus som Lyrica på cirka 400mg?
Senast redigerad av boryokudan 2011-02-23 kl. 11:08.
Citera
2011-02-23, 12:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Hur bra fungerar Lyrica mot opiatsug egentligen?

Rätt bra faktiskt.
Citera
2011-02-23, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boryokudan
Hur fungerar Gabapentin i förhållande till Lyrica? Har hört att rusen ska vara lika varandra.

Edit: Hur många miligram av Gabapentin behövs för att ge ett rus som Lyrica på cirka 400mg?

hej. jag har sammanlagt ätit ca 200 st under någon månad.. först o främst beställer jag alltid 800mg

Gabapentina stada STADA S.L 90 Tabletter sek 647.28
800.000 mg Gabapentin

börja med 3200mg ruset liknar lyrica. och går att byta från hög lyricka konsumtion helt utan AT

ursäkta stavningern är dys
Citera
2011-02-23, 14:03
Medlem
Slingshots avatar
Ta en stor dos Lyrica på tom mage ihop med grapefrukt.
Citera
2011-02-23, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Rätt bra faktiskt.
Mmm. Det är vad jag har hört. Jag äter Stesolid nu, mot depression och ångest, men fungerar på att byta till Lyrica. Lär inte få båda samtidigt av läkaren. :P Inte länge sedan jag slutade med opiaterna, och jag har ett sug, ibland ett riktigt jobbigt sug. Eller så får jag testa Naltrexon.
Citera
2011-02-23, 16:00
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Mmm. Det är vad jag har hört. Jag äter Stesolid nu, mot depression och ångest, men fungerar på att byta till Lyrica. Lär inte få båda samtidigt av läkaren. :P Inte länge sedan jag slutade med opiaterna, och jag har ett sug, ibland ett riktigt jobbigt sug. Eller så får jag testa Naltrexon.

150 mg var sjätte timme lär funka bra.
Citera
2011-02-23, 16:40
Medlem
Citat:
150 mg var sjätte timme lär funka bra.

Om han knaprar stess och haft ett opiatmissbruk så lär väl fan inte 150mg var 6:e timme fungera?
Citera
2011-02-24, 17:54
Bannlyst
Får jag skriva att jag får 66 st 300mg lyrica den tredje mars som jag vill sälja, helst på söder i Stockholm?
Om man inte får skriva det så kommer jag givetvis inte att skriva det...
Senast redigerad av DontCry 2011-02-24 kl. 17:57.
Citera
2011-02-24, 18:06
Bannlyst
Citat:
Lyrica har en värre AT än benso dessvärre. Många som håller med mig angående det och markant mer biverkningar.

Ja det hjälper, ta det helst samtidigt som du tar tramadol.

Håller inte med är om att Lyrican har värre en Benso, jag hade gått på lyricai 3 månader 450 mg om dagen, fick ha ett uppehåll på 5 dagar utan Lyrica och jag var livrädd att vara utan, har hört av flera st att det ska vara sjukt AT men den om aldrig, det värsta med vara utan var att jag var livrädd för AT och gick och oroa mig hela tiden. Men jag har ju inte stoppat i mig så stora doser,och alla människor är olika. Hade jag tagit någon benso i tre månader så skulle ja få en jävla AT
Citera
2011-02-24, 21:38
Bannlyst
Fan varför är så att alla bra mediciner, så finns det nackdelar man kan bli hoockt eller så kan man dö av dom, så fort någon har dött av dom så är det stora rubriker i media, kan nämna några namn, Opiator bra mot smärta och världen bästa ångest medicin tar bor alla problem och ångest. Så har vi benso, helt ok mot ångest inte lika bra som Opiator funkar vi ep anfall och sömn. Så har vi den rätt nya Lyrica, tycker ingen annan medicin har haft samma effekt mot min ångest och oro, jag blir av med ångesten utan att bli hög och det tycker jag är jävligt bra, trött på att jaga kickar. Så jag hoppas verkligen inte att Lyrica blir klassad.
Jag vet att det finns en massa personer har haft ett helvete med Lyrica, det kanske jag själv kommer ha men just nu känns den om den räddat mit liv.

PS sorry för alla stav och grammatik fel, språket är inte mitt favo ämmne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in