2010-02-19, 13:59
Medlem
kingzyzs avatar
Åt lyrica härom dan, gick som en robot efteråt, haha...
Fick småkramper hela tiden... Tycker bara om den ihop med
opiater.. Har man inte ätit lyrica på länge så blev ju 450mg
en riktig sprätt i benen. Måttligt behagligt dock..
Citera
2010-02-20, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Äter också Lyrica men har slutat att äta det dagligen då jag snabbt förstod att det knappast kunde vara nyttigt. Medicinen ger trots allt ett rejält rus vid missbrukardoser samtidigt som den i stort sett slutar fungera ifall man går på samma dos varje dag i en vecka.

Har därför själv ordnat upp ett schema för mina Lyrica-intag som fungerar utmärkt! Mellan var tredje-fjärde dag äter jag en dos runt 600-750 vilket påverkar mig positivt fram till nästa dos då toleransen gått ned och jag återigen får full effekt. Någon avtändning ifall man slutar direkt uppstår inte heller!

Rekommenderas stark!

Hallå!
svara gärna hur det funkar? vad händer dagarna emellan och när du tar lyrica, blir du inte väldigt uppåt? vet du ngt bra lugnande att kombinera med? så man hittar en bra nivå, kan bli alldeles för manisk annars....
/J
Citera
2010-02-20, 05:33
Medlem
Hade avtändning på dessa rackare efter att i slutskedet ätit 1,5 - 2g om dagen. Men åt väl upp en 200 x 150mg burk på en månad och dagarna efter var förvånandsvärt förskräckliga. Svettningar, dödsångest och värk och sov inte mer än ett par timmar på 5 dygn. Och när man väl sov så var det inte mer än någon timme, och så var det mardrömmar för hela slanten och man vaknade av att sängen var helt blöt... fyfan.

Men bra piller? Japp

Förstår att de är narkotikaklassade i staterna
Citera
2010-02-20, 22:54
Medlem
Tog 3 gram för ett par timmar sedan. Har inte tagit på 5 månader, så det kan kse var lite mycket... Visst rör sig hans avatar? eler är det bara jag?´ https://www.flashback.org/u306185
Citera
2010-02-20, 23:59
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axel87
Tog 3 gram för ett par timmar sedan. Har inte tagit på 5 månader, så det kan kse var lite mycket... Visst rör sig hans avatar? eler är det bara jag?´ https://www.flashback.org/u306185

Den rör sig inte haha...
Vafan drog du på med 3g på en gång?!
Citera
2010-02-21, 01:21
Medlem
TjackadHamsters avatar
Visst kan man få EP-anfall på Lyrica i stora mängder? Käkade 1.5 g förra helgen. Fick tydligen det. Dåligt minne och vaknade upp dagen efter och var ordentligt bakfull. Alltså Alkohol-baksmälla, inget annat.. Och jag drack inget den dan.
Citera
2010-02-21, 11:45
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Visst kan man få EP-anfall på Lyrica i stora mängder? Käkade 1.5 g förra helgen. Fick tydligen det. Dåligt minne och vaknade upp dagen efter och var ordentligt bakfull. Alltså Alkohol-baksmälla, inget annat.. Och jag drack inget den dan.

Japp EP-anfall på högre doser verkar vara hyggligt vanligt, lika vanligt som krampen på tramadol typ.
Citera
2010-02-21, 19:49
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Japp EP-anfall på högre doser verkar vara hyggligt vanligt, lika vanligt som krampen på tramadol typ.

Jaha. Då vet jag det, och var en erfarenhet rikare. Som jag dock inte minns. Men har varit med om det i alla fall.
Citera
2010-02-21, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Den rör sig inte haha...
Vafan drog du på med 3g på en gång?!
haha 3 gram var det jag alltid tog förut när jag tog som mest, och jag är en idiot så jag tänkte typ "Ah 3 gram som på den gamla goda tiden"..... Jag mådde skitbra i några timmar, däckade vid 2 på natten (vilket betyder att jag fick ett epileptiskt anfall och sen sov lite..), vaknade vid 4 och åt lite.. somnade igen och vaknade vid 15 på dagen

Min polare som slutat ta lyrica fortsätter ändå få det utskrivet och ger det till mig, så jag har stora fucking burkar med 200 st 150mg kapslar i varje burk

Men jag ska ta det lungt, för jag vet vilket helvete det är när man blir beroende.

Och ja, man får epileptiska anfall. Alla jag sett som däckat av Lyrica har samtidigt fått EP anfall typ i sömnen..
Citera
2010-02-24, 21:25
Medlem
Blott en fråga eller två: Någon som varit i kontakt med läkemedelsverket på länge och vad har de då sagt om en ev klassning?
Citera
2010-02-25, 03:09
Medlem
Royal-s avatar
Dom borde väll klassas rätt snart? As i told ya . Det är olagligt att må bra i sverige ovasett om det är skadligt eller ej. Om vi nu finner en växt man kan äta som ABSOULT INTE ÄR SKADLIG. eller ger någon bieffekt, abstinens eller beroende, måste den ändå klassas.

Citera
2010-02-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Dom borde väll klassas rätt snart? As i told ya . Det är olagligt att må bra i sverige ovasett om det är skadligt eller ej. Om vi nu finner en växt man kan äta som ABSOULT INTE ÄR SKADLIG. eller ger någon bieffekt, abstinens eller beroende, måste den ändå klassas.

True true.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in