2021-11-17, 16:06
Medlem
Dyngraukmans avatar
Precis min tankegång!

ATn från Lyrican dök inte upp iaf. Känner mig en smula nedstämd till och från. Sömnen avhjälps förtillfället med baklofen och kokosolja med indica hasch i.

Vet att baklofen är relativt svårt att få tag i. Men det är seriöst så bra för sömnen. 30 mg räcker för att vakna utsövd klockan 7. Speciellt då om man går igenom en avtändning av typ vad som helst
Citera
2021-11-17, 16:41
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Precis min tankegång!

ATn från Lyrican dök inte upp iaf. Känner mig en smula nedstämd till och från. Sömnen avhjälps förtillfället med baklofen och kokosolja med indica hasch i.

Vet att baklofen är relativt svårt att få tag i. Men det är seriöst så bra för sömnen. 30 mg räcker för att vakna utsövd klockan 7. Speciellt då om man går igenom en avtändning av typ vad som helst
Skönt det!
Jag ska gå på 600mg/ i 7 dagar tänkte jag tror inte jag ska drabbas av nån AT på den tiden.

Baklofen har jag faktiskt en liten påse med ungefär 150mg kvar i som jag köpte för ett halvår sen typ
Råka överdosera skiten så hamna i nån mini coma.
Vakna upp dagen efter av morsan stod och slog mig i ansiktet. Hon hade försökt få tag på mig halva dagen så hon tog extranyckeln och gick hem till mig, hittade mig i soffan halvdöd typ hade dock blandat med benso då vilket var jävligt dumt.
Citera
2021-11-17, 23:00
Medlem
Dyngraukmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Skönt det!
Jag ska gå på 600mg/ i 7 dagar tänkte jag tror inte jag ska drabbas av nån AT på den tiden.

Baklofen har jag faktiskt en liten påse med ungefär 150mg kvar i som jag köpte för ett halvår sen typ
Råka överdosera skiten så hamna i nån mini coma.
Vakna upp dagen efter av morsan stod och slog mig i ansiktet. Hon hade försökt få tag på mig halva dagen så hon tog extranyckeln och gick hem till mig, hittade mig i soffan halvdöd typ hade dock blandat med benso då vilket var jävligt dumt.

Jo jag har läst på om folks comor på baklofen. Vilket har gjort att jag varit extremt försiktig.

Lycka till och ha det så trevligt med Lyrican
Citera
2021-11-17, 23:17
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Jo jag har läst på om folks comor på baklofen. Vilket har gjort att jag varit extremt försiktig.

Lycka till och ha det så trevligt med Lyrican
Ja vissa har ju vaknat upp efter flera dygn.
Skulle aldrig ta mer än 50mg nu.

Lyrica är verkligen en räddande ängel när man tänder av opioider!
Citera
2021-11-18, 20:27
Medlem
Dyngraukmans avatar
Oh ja. Jag har haft ett ganska sporadiskt opiatbruk som alltid eskalerar och som jag försöker trappa ut med tillfälliga stashen, vilket aldrig funkat, då jag alltid avslutar hela stashen när det inte funkar längre. Och ja det går så jävla fort att det slutar fungera och göra en glad. Aja blir snabbt ganska sur och värdelös av opiater.

Med Lyrican är det som att göra avtändningen till en jävla dans. Sjuk cheat code alltså. Men hade det inte varit för att Phenibut ger grov avtändning efter kort användning hade jag använt det. För det har en sån jävla synergi med opiat ATn av någon outgrundlig anledning. För mig är det så iaf

Men den här senaste ATn av opiater så unnade jag mig tre tillfällen med cirka 50-75 mcg LSD tillsammans med 600 mg Lyrica. Kommer typ minnas tillbaka på den här ATn som jävligt episk.

Nu kommer jag säkert återfalla på opiaterna igen. Men men hoppas inte det för jag tycker dom är så jävla själa dödande. Har inge nöje av dom längre, diminishing returns...kan man säga
Citera
2021-11-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Nej det är för att toleransen ökar så pass snabbt på lyrica så man måste nästan dubblera dosen andra dagen. Jag brukar alltid vänta minst 3-4 dagar mellan varje tillfälle. Det är bara nu när jag tänder av på sub som jag använder flera dagar på raken.
Men du mådde inget dåligt efter dom 3 dagarna utan allt kändes helt normalt?
Ja asså jag kände ingen avtändning alls
Citera
2021-11-19, 13:52
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Ja asså jag kände ingen avtändning alls
Käkat i 8 dagar nu pga min sub-avtändning, tänkte köra helgen ut sen sluta, får se om det blir jobbigt men isåfall får jag trappa ner lite snabbt istället.
Citera
2021-11-19, 13:59
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Oh ja. Jag har haft ett ganska sporadiskt opiatbruk som alltid eskalerar och som jag försöker trappa ut med tillfälliga stashen, vilket aldrig funkat, då jag alltid avslutar hela stashen när det inte funkar längre. Och ja det går så jävla fort att det slutar fungera och göra en glad. Aja blir snabbt ganska sur och värdelös av opiater.

Med Lyrican är det som att göra avtändningen till en jävla dans. Sjuk cheat code alltså. Men hade det inte varit för att Phenibut ger grov avtändning efter kort användning hade jag använt det. För det har en sån jävla synergi med opiat ATn av någon outgrundlig anledning. För mig är det så iaf

Men den här senaste ATn av opiater så unnade jag mig tre tillfällen med cirka 50-75 mcg LSD tillsammans med 600 mg Lyrica. Kommer typ minnas tillbaka på den här ATn som jävligt episk.

Nu kommer jag säkert återfalla på opiaterna igen. Men men hoppas inte det för jag tycker dom är så jävla själa dödande. Har inge nöje av dom längre, diminishing returns...kan man säga
Jag kan typ inte ens titta på en opiat utan att va fast direkt, ska också försöka hålla mig ifrån det nu men så jävla svårt när suget väl sätter igång.

Lyrica är det bästa som finns om man vill slippa en jobbig opiat-avtändning. Aldrig provat phenibut faktiskt så skulle va kul att testa en gång åtminstone

Jag tänkte att när jag fick en avtändning som varade i 3-4 dagar av att använda heroin i 1 dag att nu är det fan dags att lägga opiaterna på hyllan, fuckat upp mina receptorer för mycket.
Citera
2021-11-24, 18:55
Medlem
Citat:
Absolut omöjligt att säga då dom inte har något farmakologiskt med varandra och göra. Det enda nära besläktade med Benzo är att det heter GABApentinoider.

Däremot om du undrar om den kan hindra från benzo avtändande så är svaret; skulle inte lita på att det kan det.

Undrar du om det specifikt i farmakologisk ångestdämpande-väg. Samma där, funkar skit bra för mig. Men det är mer som ett light MDMA/tjo rus. Och som är välkänt, toleransen byggs extremt fort mot den känslan.

Kontentan: är ej likt benzo.
Men ponera att du har en massa lyrica som du vill byta mot benso, vad är rimligt
Citera
2021-11-27, 14:35
Medlem
Oskarss avatar
Tjaba, ursäkta en gammal tjackis som kommer med en enkel boomer-fråga:

Finns det några (rent farmakologiska) hinder att blanda lyrica med xanor. Kommer blåbäret köra över hela lyrica-ruset eller blir det tvärtom som när man tar benso och krökar i samma veva.

Tacksam för snabba svar!
Citera
2021-11-29, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Tjaba, ursäkta en gammal tjackis som kommer med en enkel boomer-fråga:

Finns det några (rent farmakologiska) hinder att blanda lyrica med xanor. Kommer blåbäret köra över hela lyrica-ruset eller blir det tvärtom som när man tar benso och krökar i samma veva.

Tacksam för snabba svar!

Ta Elvanse samtidigt som Lyrica intas 800mg och 70mg Elvanse. Om du inte är van. Det påminner om mdma. Var bara försiktig. Gamla Tjackis människa 🌹
Citera
2021-11-30, 01:57
Medlem
Citat:

Håller helt med dig! Här har man gått i flera år och tryckt i sig diverse preparat, när man ska tända av på opiater, och inget har hjälpt!
Hur har jag missat Lyrican ?!Men nu har jag hittat den, för ett halvår sen! Och tacka Gud! Som du säger, det går som en dans att tända av med Lyrica som hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in