Citat:
Ursprungligen postat av
SvarifaxxALaUe
Har själv en extremt hög tolerans på just Pregabalin och på 300mg så märker jag absolut ingenting. Om jag ska få nåt riktigt rus behöver jag minst inta runt 2500mg men ibland tom mer. Har som mest en gång intagit 6600mg och det svängde på som fasen kan jag säga. Absolut inget att rekommendera om man inte har sådan hög tolerans dock, och även då kan jag erkänna att det var lite väl överdrivet och en del slöseri.
Men toleransen ökar ruskigt fort på Pregabalin, så får du ett skönt rus av endast 3 - 600mg så ska du vara riktigt nöjd och inte inta det för ofta för att hålla toleransnivån i schack.
/Mvh
Ja de låter ju som helt sjuka nivåer haha. Tråkigt att det är så för dig. Hoppas toleransen sjunker i framtiden. Har personligen sjukt hög tolerans på tramadol. Men efter ett uppehåll på 5-6 veckor så la de sig något. Visst måste ta 400 för att känna något men då är det inte tal om någon noddning eller nått bara ökat välbefinnande, självförtroende samt eurofori.
Men angående lyrica tar ja sällan det, och kommer hålla det så. Tkr det är en socialdrog och inte särskilt kul att bara ligga i sängen hemma på om tramadol är. Men det är ett bra komplement till tram om man vill ha nån dags paus från det. Nästa gång ja tar lyrre ska ja göra det i samband med ett krök