2017-10-31, 02:44
Medlem
Dräpte nyss 300mg. Har 0 tolerans så hoppas på det bästa.
Har sub i mej så om det är som för i tiden så hoppas jag på att noda.
Citera
2017-10-31, 02:57
Medlem
Vart drar ni gränsen för vart det är hyfsat "safe" att dosera lyrica med t ex sprit? Standard i mitt gäng är runt ett gram och ingen har fått något anfall än, är det riskabla mängder?
Citera
2017-10-31, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Vart drar ni gränsen för vart det är hyfsat "safe" att dosera lyrica med t ex sprit? Standard i mitt gäng är runt ett gram och ingen har fått något anfall än, är det riskabla mängder?

Runt 2g va min gräns när jag blanda med annat. Men aldrig mera, vill inte ha ep anfall igen.
Citera
2017-10-31, 11:16
Medlem
nocoolnamejims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jävlar trist att läsa om olyckan du vart med om och jag håller med om att oxy är skit som inte fungerar för många. Usch ångrar nästan att jag frågade, hemskt att läsa om olyckor osv.

Som jag skrev så är ja helt öppen för att metadon används mer mot smärta pga sin långa halveringstid dock kommer det ju till en punkt då metadon likt buprenorfin inte har samma effekt längre vilket är fördelen med morfin och fentanyl bla att effekten inte avtar även Oman får högre tolerans som kan justeras.

Du ska inte ha må dåligt för att du frågade. Världen skulle stanna om folk inte frågade varandra saker och ting, tycker det har försvunnit en del i dagens samhälle. Nu är det massa sociala medier där folk har "världens bästa liv" osv osv.

Plus att det kan vara skönt för mig att få skriva av mig lite, om just olyckan, det var en sådan otroligt känslig ålder när det hände. Jag var bara 16 år, där man börjar typ hitta vem man vill bli, alltså med utbildning, fester & allt. Så jag missade ju en ganska kritiskt tid i mitt ungdomsliv.
Och ibland går det för långt mellan gångerna jag pratar om just det här, och på något sätt bearbetar jag det steg för steg om att just ta upp det som hände lite då & då.

Är faktiskt i just denna skrivande stund i mitt livs värsta "dal/depp". Sjukskriven 100% för just den jävliga nervsmärtan och en rejäl depression. Aldrig någonsin känt så som jag gjort senaste året. Alltid varit den "klyschiga" positiva, energiska och glada grabben, som vill alla väl osv... men nu är det som sagt otroligt mörkt, jag har helt tappat bort mig själv. Håller på att jobba mycket med att finna små bitar på vägen, men vägen är otroligt lång. Men jag ska tillbaka, så är det bara!!

Om det finns någon person som läser i denna tråd, som kanske lever med smärta, ångestattacker/depressioner. Skriv jättegärna till mig, jag kanske kan ge dig något och vice versa.
Citera
2017-10-31, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backworld
Någon som har beställt Lyrica från Alphabrain.eu den senaste tiden?
De kan ha blivit lite skumma.

Jag har beställt en påse på 60 piller 150g två gånger tidigare och de har var helt okey.
För så där 5-10 år sedan jörde jag med lyrica ibland som jag fick av polare eller att jag köpte nån liteten karta och tog det tillsammans med alkohol. Jag tyckte det var ett riktigt sjyst komplement till fyllan och man kunde bli riktigt bäng om man tog många.

Lyrican från alphabrain var sjysta men inte lika bra som lyrican jag tog förr i tiden. Jag gillade dem som sagt ändå.

Jag beställde förra veckan en tredje gång lyrica från alphabrain.
Ett par dagar senare damp det ner två paket i brevlådan med två påsar med 60 piller.
Kul att de gjorde en miss och skickade dubbelt tänkte jag.
Men den här gången var lyrican inte alls lika bra som tidigare. Jag harvar tvungen att ta mycket mer för att få effekt. Dessutom är effekten annorlunda. Inte att man mår skumt men jag blir väldigt trött av det det istället för mer på och öppen.

Kan alphabrain medvetet skickat två paket för att grejerna är sämre, föratt kompensera?

Jag har för övrigt tagit 14st 150mg lyrica idag plus att jag druckit ett antal öl och är ganska seg för tillfället - Jag har kämpat en del för att skriva det här inlägget.

Alphabrain.eu - Vad tror ni? Har ni köpt något därifrån nyligen?

Tyvärr så blandas ibland lite allt möjligt i det pulvret man får i kapslarna, jag själv har haft Lyrica i några år av läkare, men behövt beställa extra och tyvärr har jag oxå vid många antal ggr blivit oerhört trött jag med.
Citera
2017-10-31, 13:37
Medlem
GaiaSees avatar
Fråga:
Har mer lyrica än jag gör av med vilket resulterar i att ja har en hel del pappersrecept med x antal askar Lyr att hämta ut. Kommer apoteket reagera? Tar naturligtvis inte alla recept till ett ställe men ser dom inte i datorn om ja nyligen gjort ett stort uttag på annat apotek? Även om ja inte använder allt så känns det jävligt onödigt att bara slänga recepten.
Citera
2017-10-31, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu

Jag blir så klart orolig när jag läser att du blandar 1 helt gram Lyrica tillsammans med alkohol. Sen, hur mycket dricker du egentligen. En hel del antar jag.

Mitt tips i detta fall är solklar, du ska absolut inte blanda Lyrica med alkohol, det är farligt och JA man kan dö.
Citera
2017-10-31, 16:22
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Jag blir så klart orolig när jag läser att du blandar 1 helt gram Lyrica tillsammans med alkohol. Sen, hur mycket dricker du egentligen. En hel del antar jag.

Mitt tips i detta fall är solklar, du ska absolut inte blanda Lyrica med alkohol, det är farligt och JA man kan dö.

Jag har aldrig hört talas om att någon skulle dött av den kombinationen. Inte ens i FASS varnar man för det, det står bara "Patienter avråds från att dricka alkohol under användningen av Lyrica." Det brukar betyda att man mår lite bättre och ibland sämre när man blandar dessa. Är det farligt står det tydligt.
Senast redigerad av angestmannen 2017-10-31 kl. 16:27.
Citera
2017-10-31, 19:28
Medlem
Fuck gjorde jag en miss nu att beställa från Alphabrain? Jag tycker dom har känts jäkligt pålitliga tidigare.

Jag kommer ha lyrica från en gammal batch från Lyricey (som jag vet är kanon) så det är bara att jämföra när det kommer. Jag tror på att smaka, snarare än att utgå från ev rus, detta pga att jag fått så otroligt olika effekter av en och samma batch (pulver). Det verkar ju onekligen vara smart att ta lyrica på tom mage, men även trots att jag gjort detta så har jag fått stor variation i ruset. Jag tar som mest 450mg i rekreationellt syfte.

BTW, jag gillar verkligen inte höga doser av lyrica, när man får ryckningar, röda ögonlock och allmänt fumlig. Kan också bli typ deppig, i synnerhet om jag druckit lite alkohol. Tycker phenibut är så otroligt mycket trevligare.
Citera
2017-10-31, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28

Jag själv brukar hålla mig till max 600mg, men jag har vänner som kör betydligt mer utan att vara dagliga användare. Jag tror jag har varit lite blind för hur farligt det är, därför jag frågar. Man riskerar ju alltid skada när man tar knark, men det är ju en avvägning. Är det bara en tidsfråga innan någon får EP-anfall på säg 1g?
Citera
2017-10-31, 22:54
Medlem
En annan fråga man kan ställa sig om man äter ”shop-lyrica”, iaf på daglig basis, är vad det är, mer än pregabalin. Tungmetaller o grejer kan jag tänka mig. Det var väl nån användare i tråden som gjort analyser, men det kontot kan ha varit nån shop också, det behöver man inte vara paranoid för att tro.
Citera
2017-11-01, 05:43
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocoolnamejim
Du ska inte ha må dåligt för att du frågade. Världen skulle stanna om folk inte frågade varandra saker och ting, tycker det har försvunnit en del i dagens samhälle. Nu är det massa sociala medier där folk har "världens bästa liv" osv osv.

Plus att det kan vara skönt för mig att få skriva av mig lite, om just olyckan, det var en sådan otroligt känslig ålder när det hände. Jag var bara 16 år, där man börjar typ hitta vem man vill bli, alltså med utbildning, fester & allt. Så jag missade ju en ganska kritiskt tid i mitt ungdomsliv.
Och ibland går det för långt mellan gångerna jag pratar om just det här, och på något sätt bearbetar jag det steg för steg om att just ta upp det som hände lite då & då.

Är faktiskt i just denna skrivande stund i mitt livs värsta "dal/depp". Sjukskriven 100% för just den jävliga nervsmärtan och en rejäl depression. Aldrig någonsin känt så som jag gjort senaste året. Alltid varit den "klyschiga" positiva, energiska och glada grabben, som vill alla väl osv... men nu är det som sagt otroligt mörkt, jag har helt tappat bort mig själv. Håller på att jobba mycket med att finna små bitar på vägen, men vägen är otroligt lång. Men jag ska tillbaka, så är det bara!!

Om det finns någon person som läser i denna tråd, som kanske lever med smärta, ångestattacker/depressioner. Skriv jättegärna till mig, jag kanske kan ge dig något och vice versa.

Smärtan du har lever jag inte med men ack vad jag haft min beskärda del av panikångest, ångest och depression, GAD osv så jag vet hur det är iaf att ha ont i själen och det suger kraftigt, tråkigt att du får fightas med både kropp och skäl men du har alltså nervsmärtor, vad tycker du fungerar bäst då mot smärtan, opiod eller lyrica?

Vad gäller depression och ångesten, så tycker jag tar lyrica är grymt bra, bättre än benso men också bättre än opiater som jag tidigare missbrukat som självmedicinering mot ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in