Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
& ni missade totalt att jag skrev at han skrev ett tramsinlägg också då eller?
trams i kombination med respektlöshet ger jag varning för, kanske är jag lite partisk i denna fråga eftersom jag är bestört av Anna Lindhs bortgång, vilket inte verkar gälla för ett par andra!
Antingen skiter man i att skriva i en tråd eller så skriver man nåt vettigt!
Speciellt när det gäller en sådan här känslig fråga!
Nej då oGGo, jag missade inte att du skrev "tramsinlägg" Det är precis det jag reagerar på, för i mina ögon, så visar bara hammerjoe att han, tyvärr, inte bryr sig mkt över att Anna Lindh blivit mördad.Och det har han faktiskt rätt i att tycka. OM han sagt "Det var rätt åt den ......" hade jag köpt varningen direkt, men att han inte bryr sig ska han inte bli varnad för.Att det sen var onödigt att skriva,ja det tyckte jag redan i mitt förra inlägg, MEN han har faktiskt rätt att skriva vad han tycker han med.(Inom FB-s o Svea rikes lags ramar förstås) Att du sen, liksom flera utav oss andra, är bestört, över det sjuka att Sveriges utrikesminister blir mördad mitt på ljusa dan,ger dig väl iaf knappast rätten att godkänna vad som är tillåtna åsikter här på FB,eller?Återigen, så har jag, vid ett flertal tillfällen, sett uttalanden av admin som säger att;Ingen åsikt är fel o ska förbjudas (inom lagens riktmärken,förstås) Det är väl det som ÄR yttrandefrihet.Mvh Finkel