2009-02-04, 09:15
Medlem
Sthlmkatts avatar
Eftersom det inte verkar finnas så många paparazzi i Stockholm så tänkte jag fråga Er experter:

På vilka platser å tider finns det en chans man kan komma över ett par smaskiga bilder?

Borde man försöka bli tjenis med vissa personer för att öka chanserna?

Vilken bild är er drömbild inom den svenske eliten?
Citera
2009-02-04, 10:00
Medlem
Sthlmkatts avatar
Borde förklara mig närmare här känns det som.

Min fråga var helt teoretisk, med tanke på att det inte tas så många bilder av detta slag, tack å lov!

Ber om ursäkt för mitt missförstånd. Skulle aldrig sjunka till den nivån!
Citera
2011-03-27, 01:09
Medlem
the_fishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmkatt
Eftersom det inte verkar finnas så många paparazzi i Stockholm så tänkte jag fråga Er experter:

På vilka platser å tider finns det en chans man kan komma över ett par smaskiga bilder?

Borde man försöka bli tjenis med vissa personer för att öka chanserna?

Vilken bild är er drömbild inom den svenske eliten?

Vilka platser i Stockholm där det är störst chans att stöta på något av det mer smaskiga slaget är väl Stureplan och platserna där neråt. Dock är Sverige generellt en väldigt dålig plats vad gäller paparazzi-fotografering. Det finns inte speciellt mycket värde en bild på en svensk kändis, tyvärr. Annars hade jag legat ute mycket mer än jag redan gör
En annan plats i Stockholm som kan vara givande är Grand hotel. Stod där utanför i lördags (19/3) och fick bild på Woody Allen. Var man hittar information om vilka som är på väg till / är i Stockholm är olika, men så snart det är artister i Stockholm bor de oftast på Grand hotel, Sheraton hotel eller Clarion hotel. Att stå där utanför när det är kända personer i huvudstaden brukar löna sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in