• 1
  • 2
2009-02-04, 01:56
Medlem
sventumbas avatar
Seriöst killen... medicinen ge utslag på metalldetektor? Skulle det inte bli hyfsat strul med t.ex allt djävla järn varenda människa släpar runt på i blodet hela dagarna om de var så känsliga? Djävligt dumt och risky att gå igenom gränskontroller med droger men inte av den anledningen.
Citera
2009-02-04, 02:08
Medlem
Nomexdräkts avatar
Ts, det här var ju lite överdrivet, snacka om noja
Citera
2009-02-04, 02:11
Medlem
Laaazes avatar
gick igenom med en påse xanor i fickan på gardemoen. ta av dig skärpet bara så du inte behöver få en onödig visitation :P
Citera
2009-02-04, 03:27
Medlem
Escapisms avatar
Har jag helt fel här eller är det onödigt att gå igenom detta för piller? Inga hundar hittar väl piller som man kan få utskrivna? Min slutsats är alltså att du borde kunna ha dom i ditt vanliga bagage.
Citera
2009-02-04, 04:37
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escapism
Har jag helt fel här eller är det onödigt att gå igenom detta för piller? Inga hundar hittar väl piller som man kan få utskrivna? Min slutsats är alltså att du borde kunna ha dom i ditt vanliga bagage.

Lika bra han har det på sig, då syns det ju inte iaf. Bagage/Handbagage scannas ju.
Citera
2009-02-04, 04:41
Medlem
Mords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baons
Ska ta flyg, och tänkte ta med mig Iktrovirl, ritalin 40 mg kapslar,(plast) och proviron, alla dessa har ju typ halv ledare i sig, pga de andra ämnenrna som finns i, eller de aktiva, min fråga, är tänker ha dem i redline, ziplock påse runt pungen, alt, kinder ägg i rumpa med kondom, skulle de ge utslag på flyg platsen när jag går igenom detektorn?

nej tack

ha allt i fickan bara.
Citera
2009-02-04, 15:10
Medlem
MahaKalis avatar
Jag har 14 piercingar på diverse ställen på kroppen, allt i rostfritt och jag har inte en enda gång utlöst metaldetektorn på någon flygplats eller kärnkraftverket ringhals när jag var där på besök.

Ciao!
Citera
2009-02-04, 16:32
Medlem
spraykonsts avatar
åkte från arlanda häromveckan, fick utslag av metaldetektorn
men killen gav upp när han såg att det var gylfen som gav utslag, så ha jeans på dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in