2009-02-03, 15:42
Medlem
Hej min dator är seg när jag surfar särskilt när jag kör på Red tube och fantasi.cc när jag spelar spel flyter datorn på bra kör med windows xp och surfar med firefox några råd?
Citera
2009-02-03, 15:47
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SfinxBlackmage
Hej min dator är seg när jag surfar särskilt när jag kör på Red tube och fantasi.cc när jag spelar spel flyter datorn på bra kör med windows xp och surfar med firefox några råd?
Tanka hem porren istället för att runka till alla spyware/malware-hemsidor och dra hem ett bra antivirus+brandvägg är väl ett bra tips... När jag körde windows var nod32 bra, vet ej hur det är i dagsläget. Vi som har mac behöver inte oroa oss lika mycket för sånt här, du vet...
Citera
2009-02-03, 19:22
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Tanka hem porren istället för att runka till alla spyware/malware-hemsidor
Hi hi !
Men en del flash animationer kan ju vara riktigt upphetsande...
Citera
2009-02-03, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SfinxBlackmage

Precis som Bob Lunta säger säger är nod32 bra och de segar inte ner så mycket. Men man kan även ändra lite i firefox vet inte om de funkar men man kan alltid testa
Citera
2009-02-04, 00:25
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaxux
Precis som Bob Lunta säger säger är nod32 bra och de segar inte ner så mycket. Men man kan även ändra lite i firefox vet inte om de funkar men man kan alltid testa

Jäääävlar, vilken skillnad! tack.
Citera
2009-02-04, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Tanka hem porren istället för att runka till alla spyware/malware-hemsidor och dra hem ett bra antivirus+brandvägg är väl ett bra tips... När jag körde windows var nod32 bra, vet ej hur det är i dagsläget. Vi som har mac behöver inte oroa oss lika mycket för sånt här, du vet...
Det är jobbigt att ladda hem en massa porr som sedan kanske inte är bra har panda antivirus+brabdvägg.
Citera
2009-02-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaxux
Fattar inte hur man ska göra 3 an ?
Ok kom på det nu tack för hjälpen
Senast redigerad av SfinxBlackmage 2009-02-04 kl. 17:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in