2009-02-03, 02:51
Medlem
Bob Luntas avatar
Nu är det så att min musknapp börjat sega på vänster sida. Vänstersidan av musknappen är mer nedtryckt än högersidan och jag märker att den kommer att lägga av inom en kort framtid.

Till saken hör att jag för ett par veckor sedan var tvungen att lämna in min vita juvel till den lokala mac-återförsäljaren för att de skulle byta topcase av exakt samma anledning.

Min fråga är ifall det finns fler macbook-användare som upplever samma problem? Det känns som att det brister i kvalitet här och jag har inte betalat 12k för en vit plastlåda bara. Jag vill ju att den ska fungera.

Allt annat är i övrigt helt underbart och jag kommer garanterat att köpa appleprudukter istället för det skräp som Bill Gates marknadsför, så långt är säkert. Men att få min musknapp att börja muppa på exakt samma sätt som förra gången på knappt två veckor känns lite illa faktiskt.

Kan man få hela datorn utbytt på grund av detta fel tro?
Citera
2009-02-03, 03:14
Medlem
Askess avatar
Det är nog service-stället du ska klaga på, inte Apple. Om du lämnat in något på lagning borde det ju hålla längre än två veckor kan man tycka. Kräv att få den lagad igen, gratis.
Citera
2009-02-03, 03:35
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askes
Det är nog service-stället du ska klaga på, inte Apple. Om du lämnat in något på lagning borde det ju hålla längre än två veckor kan man tycka. Kräv att få den lagad igen, gratis.
Klart jag ska. Jag ska knalla dit imorrn. Men det känns bara lite skumt att det blivit fel på den igen på så kort tid när de bytt hela tangentbordet...

Det jag undrade var ifall det här är ett vanligt fel bland oss som har mb?
Citera
2009-02-03, 13:37
Medlem
En popup bara, du har 3 månaders reparationsgaranti, så va de än säger kan du bitcha
Citera
2009-02-03, 13:51
Medlem
Deliras avatar
Man har väl tre månaders garanti på reparationer vad jag vet.

Edit: Bra att läsa alla inlägg mitt nöt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in