2003-09-10, 11:11
Bannlyst
Den senaste tidens "ajabaja, fyfy så får man inte göra här" från övermakten på forumet verkar bara tillta, så min fråga är. När dör forumet? när blir det för ointressant och för kontrollerat?
Jag ger det 2 månader
2003-09-10, 11:20
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reginald Van Der Bos
Den senaste tidens "ajabaja, fyfy så får man inte göra här" från övermakten på forumet verkar bara tillta, så min fråga är. När dör forumet? när blir det för ointressant och för kontrollerat?
Jag ger det 2 månader

Eftersom forumet ökar antal besökare för varje vecka, och återkommande slår besöksrekord, så talar allt emot att du har fel.

Genom att kasta ut oseriösa debattörer och stänga trams-diskussioner, så höjer vi därmed nivån på forumet. Detta har resulterat i att personer som tidigare inte ville vara här (för att det fanns för många debattörer med sandlåde-nivå på diskussionerna) nu sökt sig hit.

Fakta: Flashback Forum har idag ganska exakt dubbelt så många besökare inne på forumet samtidigt, oavsett tid på dygnet, mot hur många som var här för en månad sedan. En ökning på 100% på en månad är bra arbetat.

i och med att vi kastar ut spam-nissarna som bara vill förstöra, så sänker vi också antalet inlägg per dygn, men höjer samtidigt nivån på de inlägg som postas i forumet.

admin
2003-09-10, 11:36
Medlem
Caesars avatar
Citat:
Jag ger det 2 månader

Kan du inte bara lägga ner det där snacket?
Det finns oräkneliga gnälltrådar vid det här laget. Om du inte trivs med de regler som finns uppsatta så finns det ju väldigt många andra diskussionsforum på internet att söka sig till!
2003-09-10, 11:57
Medlem
Citat:
Jag ger det 2 månader
Jag såg förut att du klagade över vad du tyckte var orelevanta trådar i ett av FB:s forum. Är vi överens om att sådant skulle öka markant utan "ajabaja, fyfy så får man inte göra här"? Om vi nu är det så kanske det är värt att ribban har höjts.
2003-09-10, 12:39
Bannlyst
Citat:
Jag ger det 2 månader

som undergroundsajt e flashback redan död, jag tror att aftonbladet e mer underground än flashback just nu. marknadskrafterna har tagit över flashback, och det e felia som styr reglerna här, sug o svälj jan axelsson, sug o svälj på marknadskrafternas tutte.
2003-09-10, 12:51
Medlem
Arons avatar
Du är en riktig rebell Rza
2003-09-10, 12:58
Medlem
E jag? det visste jag inte. om man nu tycker så illa om FB och att det inte e nån undergroundsajt längre så borde man söka vidare till ett bättre ställe o Cyper verkar tycka att aftonbladet e mer underground än FB så vad gör han här. häng på aftonbladets chatt om det e mer underground. om man inte gillar en grej så brukar man leta upp en bättre grej o ta det. som att ha en jättedyr el-leverantör o bara kritisera den medans det finns billigare leverantörer. inte stannar man kvar på den dyra o kritisera den . man drar till den billiga men alla som sitter o kritiserar FB verkar stanna kvar oxå om dom nu inte blir kickade.
2003-09-10, 13:06
Medlem
Herdes avatar
Aftonbladet??
2003-09-10, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyper
som undergroundsajt e flashback redan död, jag tror att aftonbladet e mer underground än flashback just nu. marknadskrafterna har tagit över flashback, och det e felia som styr reglerna här, sug o svälj jan axelsson, sug o svälj.

han skriver det iaf.
2003-09-10, 13:58
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
E jag? det visste jag inte. om man nu tycker så illa om FB och att det inte e nån undergroundsajt längre så borde man söka vidare till ett bättre ställe o Cyper verkar tycka att aftonbladet e mer underground än FB så vad gör han här. häng på aftonbladets chatt om det e mer underground. om man inte gillar en grej så brukar man leta upp en bättre grej o ta det. som att ha en jättedyr el-leverantör o bara kritisera den medans det finns billigare leverantörer. inte stannar man kvar på den dyra o kritisera den . man drar till den billiga men alla som sitter o kritiserar FB verkar stanna kvar oxå om dom nu inte blir kickade.

Det är kanske så att man inte vill söka sig nån annanstanns eftersom man älskar flashback och vill ha det som det var förut.
2003-09-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Det är kanske så att man inte vill söka sig nån annanstanns eftersom man älskar flashback och vill ha det som det var förut.

men nu e det så att det har förändrats. det gäller att acceptera det istället för att skriva massa nonsens.
2003-09-10, 14:32
Medlem
Killroys avatar
Svårt att vara underground när politikers och medias strålkastare hela tiden lyser på flashback. Om vi skulle gå tillbaka till det vi var så skulle det här forumet stängas ganska omgående.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in