Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Förslag på frågeställning:
1. Är det fördelaktigt för vita människor att långsiktigt få ta del av detta undermåliga genmaterial genom invandring? Bör detta uppmärksammas i media så att ovetande svenskar inte skaffar barn med människor med incestuös bakgrund?
Om en inavlad person skaffar barn med någon som inte är inavlad, innebär det inte att avkomman blir inavlad bara för att ena föräldern har en inavlad bakgrund.
Vad gäller rasblandning så hoppas jag att du förstår att grundläggande genetik är att genpoolen maximeras av rasblandning och därmed säkrar sin existens på grund av högre genetisk variation?
Rasblandad avkomma är faktiskt ganska friska sett till sjukdomar och dylikt, då recessiva sjukdomar försvinner lättare bland rasblandade barn.
Citat:
2. Har vita människor ändå en skyldighet att dela med sig till av sina, ur detta perspektiv, överlägsna gener? Kan detta anses vara en sort humanism eller kommunism?
"Överlägsna gener"? "Dela med sig"? Du pratar om att vita människor skulle ha en skyldighet att dela med sig "sina gener"? Vem har påstått detta? Är det en officiell policy, eller vad menar du?
Vilka "överlägsna gener" är det du pratar om? Skulle du kunna vara lite mer specifik? I och med att du inte kan något om genetik överhuvudtaget så skulle det vara intressant att höra dina åsikter, som inte bygger på fakta.
Citat:
3. Vilket uttryck tycker du som invandrare (främst riktat till de som tillhör de aktuella grupperna turkar, pakistanier, assyrier och kurder, men alla som känner sig berörda får gärna ge sin syn!) att din incestuösa bakgrund tar sig i dig? Ofördelaktigt yttre? (kanske låg panna eller framskjutet hakparti?) Lägre intelligens? Koncentrationssvårigheter? Aggressivitet? Ökad/minskad sexualdrift, eller någonting annat?
Själv har jag inte på något sätt en inavlad bakgrund, men min syn på saken är att det är bra att muslimerna är inavlade, och jag vill inte på något sätt att de slutar upp med detta. Samtidigt är det dock bra att assyrier har slutat upp med att inavla i diasporan, och detta beror som sagt på lite andrum från muslimer. Rent principiellt är det viktigt att muslimer fortsätter inavla, eftersom det kan resultera i dysgeniska effekter på deras mentala förmågor:
Effect of inbreeding on IQ and mental retardation:
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=392897
Detta är såklart önskvärt, eftersom det leder till att muslimer blir allt mindre kapabla att utgöra ett intellektuellt hot inte bara mot européer, men även mot resten av världen. Det sista jag vill se är intelligenta muslimska nationalstater.
Citat:
4. Beror detta beteende på svenskarnas rasism och "strukturell diskriminering"?
Nej, det beror på en från början judisk förkärlek till inavel, som även muslimer har anammat.
Citat:
5. Hur tar vi bättre vara på den fantastiska resurs som dessa invandrare med incestuös bakgrund är?
Låta dem inavla så mycket de vill.
Citat:
6. Ytterligare synpunkter.
Har du som förespråkare av svensk "rasrenhet" något emot att muslimer inavlar? Stör inte mig det minsta. Hellre att de fortsätter att inavla och degenereras än att de sprider deras muslimgener.
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Bullshit, islam är en arabisering till kropp o själ inte bara lingusitiskt. Naipuols böcker handlar precis om det. - Och faktum är att hundratusentals araber invandrade till området o pressade ut palestinierna. Islamisering har alltid skett med våld, kvinnoförtryck och antidemokrati. Mellanöstern var mångkulturellt och hade högkulturer för bara 1000 år sedan, idag är de alla lallande underutvecklande araber.
Arabisering och islamisering har ALDRIG varit postivt för något samhälle någonstans förutom för äldre gubbar.
Palestinier är inte en arabisk befolkning. Palestinier är genetiska icke-araber som talar arabiska.
http://img232.imageshack.us/img232/2861/liabshervu0.png
Notera den höga mängden europeiska gener som palestinier har.