2026-09-16, 14:45
Medlem
Ja det har nog alla fattat vid det här laget att både Filip och Peter bidragit till vad barnen behöver...då ingen av systrarna är intresserade av att göra rätt för sig i ett vanligt jobb med vanligt liv...de vill vara kändisar, unga och heta.
Ligger runt med halva Sthlm i hopp att hitta sig en riktigt snuskigt rik man igen

Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Tur systrarna har framgångsrika ex, som de kan klänga sig fast vid...
Fast de spytt galla över dem vd separation,så är de nu FANTASTISKA 🤣🤣
fast det är klart, det ser ger en inkomst bör väl hyllas ...

Då de totalt misslyckas själva....
Citera
2026-09-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Vad skulle det annars betyda? Kolla dessutom vilka hon följer på Instagram övervägande majoritet högerextrema konton.

Brukar du alltid ägna dig åt åsiktsregistrering? Tycker du det hör hemma i en demokrati?
Citera
2026-09-17, 00:23
Avstängd
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melkersson500
Brukar du alltid ägna dig åt åsiktsregistrering? Tycker du det hör hemma i en demokrati?

Absolut inte, men jag förstår inte syftet med att en vuxen kvinna går in och skriver hatiska kommenterar på micro-influensers instagramkonto. Det här är ett skvallerkonto, så är det då okej att spekulera i om alkoholmissbruk och instagramande inte är en så bra kombo i Magdas fall?
Citera
2026-09-17, 08:19
Medlem
Citat:
Absolut inte, men jag förstår inte syftet med att en vuxen kvinna går in och skriver hatiska kommenterar på micro-influensers instagramkonto. Det här är ett skvallerkonto, så är det då okej att spekulera i om alkoholmissbruk och instagramande inte är en så bra kombo i Magdas fall?

Oj, vilken efterkonstruktion. Du utnämnde M till rasist, utifrån vilka konton hon följer. Det kallas för åsiktsregistrering.
Citera
2026-09-17, 14:39
Avstängd
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melkersson500
Oj, vilken efterkonstruktion. Du utnämnde M till rasist, utifrån vilka konton hon följer. Det kallas för åsiktsregistrering.

Jag utnämner henne till rasist eftersom hon söker upp invandrares konton och skriver ”🤢”. Det här är dessutom små konton, en uppmanad folk att gå och rösta (inte på vad), men jag gissar att Magda flippade över slöjan. En annan skojade om att hon skulle byta efternamn precis som Simona. När folk frågar varför hon söker upp personerna, svarar hon att hon har rätt till sina åsikter.
Citera
2026-09-17, 16:08
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Jag utnämner henne till rasist eftersom hon söker upp invandrares konton och skriver ”🤢”. Det här är dessutom små konton, en uppmanad folk att gå och rösta (inte på vad), men jag gissar att Magda flippade över slöjan. En annan skojade om att hon skulle byta efternamn precis som Simona. När folk frågar varför hon söker upp personerna, svarar hon att hon har rätt till sina åsikter.

Jag utnämner henne också till rasist.
Ingen har ens bett om hennes åsikt.
Det är ingen debatt som pågår och hon skriver en åsikt utan en jävla kräk-emoij slänger hon in. Stolleprov!
Citera
2026-09-17, 16:13
Medlem
BombaySaphires avatar
Alltså, det senaste fotot på deras hang around-karlar aka pojkvänner eller ex-pojkvänner. De sitter i en soffa och ser helt nollställda ut. Två riktigt fula gubbar! Jag kunde inte låta bli att skratta åt hur eländiga de ser ut.
Citera
2026-09-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Alltså, det senaste fotot på deras hang around-karlar aka pojkvänner eller ex-pojkvänner. De sitter i en soffa och ser helt nollställda ut. Två riktigt fula gubbar! Jag kunde inte låta bli att skratta åt hur eländiga de ser ut.

Framförallt Johan 60. Ett riktigt troll med stor gubbmage… Passar fint med Maggans 🤢-emojis. Det är väl som med Trump och Melania. Pengarna styr och man får stå ut och rikta sitt hat någonstans. Tror hon gillar flaskan bättre.
Citera
2026-09-17, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Framförallt Johan 60. Ett riktigt troll med stor gubbmage… Passar fint med Maggans 🤢-emojis. Det är väl som med Trump och Melania. Pengarna styr och man får stå ut och rikta sitt hat någonstans. Tror hon gillar flaskan bättre.

Notera - inget flin på den längst till vänster.
Citera
2026-09-18, 04:10
Medlem
Vilken bild? Länka!

Citat:
Ursprungligen postat av Runningformoney
Notera - inget flin på den längst till vänster.
Citera
2026-09-18, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Vilken bild? Länka!

Gå in på Hannahs blogg och kolla inlägget ”Min nya hobby”, där hittar du två foton på gubbar i soffa.
Jag tycker Daniel verkar ok, han skulle Hannah ha hållit fast vid.
Citera
2026-09-18, 19:16
Medlem
Nu måste ni kolla Maggans insta-händelser, hon hymlar inte direkt med vad hon tycker om musliner och invandring…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in