2003-09-09, 16:46
Medlem
e jag ensam eller skummar sig reklamen på högra sidan. plötsligt tar den dubbelt så mycket plats o vissa syns inte. nåt fel meddelande istället "Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /export/home/ja/banners/generate2.php on line 24" detta e andra gången det händer när jag e online. forumet e lika stor som när Vbulletin kom när det fanns reklam på varje sida. kan det fixas snart??
2003-09-09, 16:54
Medlem
BF_Swedens avatar
Yep, samma här.
2003-09-09, 16:59
Medlem
De Larges avatar
Det ska nog vara så. punkt.
2003-09-09, 17:03
Medlem
ska det vara så?? förklara lite varför det ska vara så.
2003-09-09, 17:12
Medlem
Don.Cs avatar
Det är ett problem med SQL databasen, borde inte ta många minuter att fixa.
2003-09-09, 17:12
Medlem
yepp här me
På vissa "sidor" e de bara tex.
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /export/home/ja/banners/generate2.php on line 24
hela vägen ner och ibland funkar 4 av dom...
Why??
2003-09-09, 22:00
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
e jag ensam eller skummar sig reklamen på högra sidan. plötsligt tar den dubbelt så mycket plats o vissa syns inte. nåt fel meddelande istället "Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /export/home/ja/banners/generate2.php on line 24" detta e andra gången det händer när jag e online. forumet e lika stor som när Vbulletin kom när det fanns reklam på varje sida. kan det fixas snart??

Vi byggde om lite i databasen som hanterar dem. Därför fick du dessa felmeddelanden under delar av eftermiddagen. Det är dock åtgärdat nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in