• 2
  • 3
2003-09-11, 16:11
Medlem
Dawnriders avatar
slöa dagar?

Vet inte, tycker att n'är man inte är upptagen, jobbar, sliter, pluggar, sitter i möten etc etc .. så har man faktiskt sex nästan varje dag.

Men jag räknar aldrig sånt, en del kanske faktiskt allvarligt håller koll på hur många dagar det var sen de hade sex.. och om det var ett dag.. mer dagar än medelsnittet så blir de oroliga för att nåt är fel.

Stackars dem.

Måste vara om man är ensam nån dag då?
2003-09-11, 16:25
Bannlyst
Bitter

Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Vet inte, tycker att n'är man inte är upptagen, jobbar, sliter, pluggar, sitter i möten etc etc .. så har man faktiskt sex nästan varje dag.

Men jag räknar aldrig sånt, en del kanske faktiskt allvarligt håller koll på hur många dagar det var sen de hade sex.. och om det var ett dag.. mer dagar än medelsnittet så blir de oroliga för att nåt är fel.

Stackars dem.

Måste vara om man är ensam nån dag då?
Jag har bara haft sex med de 2 h:na de senaste 3 åren. Du kan ju själv räkna ut vad de står för. Hatar kvinnor. De förtjänar allt som drabbar dem. :mad:
2003-09-14, 23:47
Bannlyst
iaf de kvinnor som söker sig till..knarkare..,..mördare..e.t.c.de=inte värda ngn hjälp av polisen,de har ju själv sökt sig till..lars ferm..,..valjakkala..e.t.c. usch vilka brudar vi har här i landet,fy fan!.vi andra vill inte via skatten betala för deras hjälp o beskydd.
2003-09-15, 13:46
Bannlyst
tobe=vis man

Citat:
Ursprungligen postat av tobe
iaf de kvinnor som söker sig till..knarkare..,..mördare..e.t.c.de=inte värda ngn hjälp av polisen,de har ju själv sökt sig till..lars ferm..,..valjakkala..e.t.c. usch vilka brudar vi har här i landet,fy fan!.vi andra vill inte via skatten betala för deras hjälp o beskydd.
Helt rätt! Låt multikultingarna betala!
2003-09-15, 14:40
Bannlyst
de..brudar..som sök sig till..drägg..=givetv en mkt liten grupp,varken snygga el ngt att ha i övr.när det gäller..snyggingar..,kan de ju välja o vraka bland oss.givetv välj de..snubbar..med stålar.skulle det kärva även som rik,gör det ju igt efters du helt kan ersätta det med..callg..mkt värre för 1 vanl fattig,finns igt här i livet där pengar bet så mkt som här.det=ju lättare att vara utan t.e.x..lyxbilar..än sex i det länga loppet
2003-09-15, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Helt rätt! Låt multikultingarna betala!

Och vem tror du får betala för multikultingarna???
Det får fan jag göra :mad: :mad:
Ut med packet
2003-09-15, 19:13
Medlem
Tråden har spårat ur.
Skärpning nu tack , alla trådar ska inte behöva handla om samma sak till slut.

TRÅD LÅST
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in