Citat:
Ursprungligen postat av evil_ed_igen
Nu får du ta och skärpa dig, jag la dessa två inlägg samma dag, då jag inte var medveten om att man inte fick lägga in köp/sälj annonser.
Killen som startade tråden om att han ville köpa ett spel har inte varnats överhuvudtaget, Cybercom är tyvärr väldigt enögd.
Att det sedan tar över två veckor innan han varnar andra gången kanske beror på att han ville få det att se ut som om att jag bröt mot reglerna med tidsspann emellan...!
Du var inte medveten om reglerna?
Om jag missat någon annan som sålt grejer, så får du jättegärna ge mig länken dit, så jag även kan ge honom/henne en varning (eller radera honom/henne, beroende på vad det gäller).
På detta forum finns ett flertal regler, och dessa ska följas. Punkt slut.
Att efteråt säga att man inte visste om dem håller inte, då vi tydligt har lagt in reglerna överst på varje forum. Och de även finns länkade direkt från startsidan..
Men life goes on ...
Jag hoppas att "evil_ed_igen" sköter sig bättre, för jag har inget som helst intresse av att kasta ut dig. Tvärtom!
Men tyvärr kan jag inte ha användare som "råkar" posta inlägg som bryter mot reglerna för "att de inte vet om att det inte är tillåtet".
Jag kan ha full förståelse för att man kan missa en regel, och jag har inga hard feelings mot dig i övrigt.
Men, vi har redan fått forumet nedstängt två gånger. Vi har ingen lust att få det nedstängt en tredje gång. Därför vår hårda linje.
Det är fortfarande en hög toleransnivå i detta forumet, men regler ska följas, och de som inte gör det åker ut.
Hoppas du förstår min ståndpunkt.
admin