Citat:
Ursprungligen postat av Hag22

Försöker ge min hjärna mentala orgasmer ,vill att ni ska tillfredställa mig .
Ansträng dig o spåna lite …har du aldrig tänkt att du är en liten liten prinsessa som blir uppäten av stor drake?
Tankarna verkar gå så hos dem som fantiserar om detta … vad är grejen ?Katter / guldfiskar /prinsessor symboliserar något –vad är slut-tanken /känslan ?
Vad hände inom dem (tanken)när de befinner sig i en annan ….
Eller handlar allt bara om slemmig orgasm ?

Nnn..ää...det vill jag inte dra mig till minnes.
Hade i 7-årsåldern ett seriöst försök att stoppa in min kompis i murren på mig så hon kunde ligga i min mage, men vi var tvungen att bordlägga det ett tag pga utrymmesbrist. Jag känner inte samma behov idag.
I vilket fall så är det ändå fel ände i detta fall...
Nåväl, kan det vara överkonsumtion av porr? Kan man skriva så utan att låta överdrivet kristen?
Jag ser gärna på porr någongång ibland men blir det för frekvent så slutar jag känna upphetsning. Det kan vara lite irriterande om det var upphetsning som var målet.
Tillsätter man något udda så reagerar man med upphetsning igen men för frekvent bruk leder till avtrubbning...osv...
Nu har jag inte testat detta till det yttersta, det vill erkännas, men det känns inte helt osannolikt.
Tänker också på rollspelens funktion, att få koppla bort allt mentalt surr och bara få vara primitiv och lydig.
Den tanken hämtar jag direkt från barndomens matte/hund-lekar, nöjdheten av att vara till lags. Duktig.
Det, och en smått besatt längtan efter en egen Wikipedia-sida.