2009-01-31, 21:03
Medlem
Kan väl vara öppensinnad och försöka förstå andras böjelser men
finns det någon som förstå Vorarephilia/ fagofili
dvs : vilja bli uppäten av människa eller djur eller äta ?

Måste vara väldigt ovanligt eller vad tror ni ?
Citera
2009-01-31, 21:06
Medlem
grissvanss avatar
Fanns det inte en man i tyskland som ville bli uppäten?
Jag tror det var så att först åt de tillsammans upp hans penis sedan så åt kannibalen upp honom eller något.

Edit...Bingo! hittade artikeln! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article343573.ab
Senast redigerad av grissvans 2009-01-31 kl. 21:10.
Citera
2009-01-31, 21:15
Medlem
Equations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grissvans
Fanns det inte en man i tyskland som ville bli uppäten?
Jag tror det var så att först åt de tillsammans upp hans penis sedan så åt kannibalen upp honom eller något.

Bingo; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article343573.ab
Ja, det stämmer. Han hette Armin Meiwes, han åt, i samtycke med Brandes, upp Bernd Jürgen Brandes. Först möttes de hemma hos Meiwes, myste lite (kan tänkas), sedan började festen. Båda höll med om att det skulle smaka gott med lite penis till förrätt, så varför inte? Meiwes försatte Brandes i ett nästan medvetslös tillstånd, för att sedan avlägsna lemmen. Exalterad efter att äntligen ha fått tag på färskt människokött brände idioten vid penisen, som han omsorgsfullt försökte steka med lök och smör. Han lät sedan Brandes sakta men säkert förblöda i badkaret, medan han själv satte sig lugnt och sansat för att läsa en Star Wars-bok.

Läs mer här, väldigt intressant om du frågar mig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes
Citera
2009-01-31, 21:46
Medlem
tydligen duktig seglare också

Hade vart enkelt om det bara var dessa två i tyskland .
Men det finns många fler från olika länder .(de har forum)
Denna Armin hade träffat flera killar som ångrat sig och därför fick gå …

Är det hardcore S/M dominans /underkastelse
Eller hur ska man förklara rollerna ?

Dessa som fantiserar att de är en katt och äter råtta eller att dom är en råtta blir uppäten .
Eller är en bebis som äts upp av en jätte kvinna för att hamna i magen igen .
Finns det ingen här som kan berätta ?
Kryp fram det är inget farligt ....berätta att man fantisera att man är en guldfisk
Senast redigerad av Hag22 2009-01-31 kl. 21:52.
Citera
2009-01-31, 21:53
Medlem
Nibirus avatar
Haha, vad ÄR detta?!

Är vi uttråkade månne?
Citera
2009-01-31, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru
Haha, vad ÄR detta?!

Är vi uttråkade månne?
Försöker ge min hjärna mentala orgasmer ,vill att ni ska tillfredställa mig .
Ansträng dig o spåna lite …har du aldrig tänkt att du är en liten liten prinsessa som blir uppäten av stor drake?

Tankarna verkar gå så hos dem som fantiserar om detta … vad är grejen ?Katter / guldfiskar /prinsessor symboliserar något –vad är slut-tanken /känslan ?
Vad hände inom dem (tanken)när de befinner sig i en annan ….
Eller handlar allt bara om slemmig orgasm ?
Citera
2009-01-31, 23:02
Medlem
Nibirus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hag22
Försöker ge min hjärna mentala orgasmer ,vill att ni ska tillfredställa mig .
Ansträng dig o spåna lite …har du aldrig tänkt att du är en liten liten prinsessa som blir uppäten av stor drake?

Tankarna verkar gå så hos dem som fantiserar om detta … vad är grejen ?Katter / guldfiskar /prinsessor symboliserar något –vad är slut-tanken /känslan ?
Vad hände inom dem (tanken)när de befinner sig i en annan ….
Eller handlar allt bara om slemmig orgasm ?

Nnn..ää...det vill jag inte dra mig till minnes.
Hade i 7-årsåldern ett seriöst försök att stoppa in min kompis i murren på mig så hon kunde ligga i min mage, men vi var tvungen att bordlägga det ett tag pga utrymmesbrist. Jag känner inte samma behov idag.
I vilket fall så är det ändå fel ände i detta fall...

Nåväl, kan det vara överkonsumtion av porr? Kan man skriva så utan att låta överdrivet kristen?
Jag ser gärna på porr någongång ibland men blir det för frekvent så slutar jag känna upphetsning. Det kan vara lite irriterande om det var upphetsning som var målet.
Tillsätter man något udda så reagerar man med upphetsning igen men för frekvent bruk leder till avtrubbning...osv...
Nu har jag inte testat detta till det yttersta, det vill erkännas, men det känns inte helt osannolikt.
Tänker också på rollspelens funktion, att få koppla bort allt mentalt surr och bara få vara primitiv och lydig.
Den tanken hämtar jag direkt från barndomens matte/hund-lekar, nöjdheten av att vara till lags. Duktig.

Det, och en smått besatt längtan efter en egen Wikipedia-sida.
Citera
2009-02-01, 00:01
Medlem
Låter ju som ett självterminerande släkte. Så länge dom inte är på min gata
Citera
2009-02-01, 23:01
Medlem
BettanyMaids avatar
Inte så ovanligt, skulle jag tro. Själv vill jag bli uppäten. Gärna itusliten av tigrar eller hajar eller så. Eller uppäten av den jag älskar. Men jag vill inte dö än. Har inga planer alls på det än riktigt faktiskt, tycker det är alldeles för kul att leva, men när jag bestämmer mig för att det är dags så blir det nog någon slags anordnad måltid!
Citera
2009-02-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
Inte så ovanligt, skulle jag tro. Själv vill jag bli uppäten. Gärna itusliten av tigrar eller hajar eller så. Eller uppäten av den jag älskar. Men jag vill inte dö än. Har inga planer alls på det än riktigt faktiskt, tycker det är alldeles för kul att leva, men när jag bestämmer mig för att det är dags så blir det nog någon slags anordnad måltid!
Råkade klicka mig in på ett forum var massa människor från hela världen som ville äta /ätas , blev faktiskt förvånad .
Kan du försöka berätta hur tankarna går …är det en undergiven handling , ger Du dig själv som "kärleks gåva" eller du "offrar" dig för något till någon (din älskade) ?
Har du en partner som gillar detsamma ?
Citera
2009-02-02, 14:43
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hag22
Råkade klicka mig in på ett forum var massa människor från hela världen som ville äta /ätas , blev faktiskt förvånad .
Kan du försöka berätta hur tankarna går …är det en undergiven handling , ger Du dig själv som "kärleks gåva" eller du "offrar" dig för något till någon (din älskade) ?
Har du en partner som gillar detsamma ?

Jag har inte tänkt så mycket på detta faktiskt, mer än att jag alltid undrat varför jag ser kannibalism som något romantiskt. Jag är väldigt undergiven sexuellt och antar att just ge sin egen kropp till någon så att den får äta av den skulle vara det mest undergivna man kan göra. Tyvärr tror jag inte att min karl är så intresserad av att äta av mig. Tror att kannibalism bara kommer att förbli en fantasi för mig, sorgligt nog. Vill inte bli uppäten av vem som helst. Det måste vara någon jag tycker om. Men just i mitt fall känns det inte så jättefarligt. Kan ju alltid hoppas på att bli uppäten av djur någon dag!

Jag minns att det hela började med att jag var väldigt fascinerad av tanken på att maskar äter upp en när man ligger i graven och ruttnar. En sak jag varit väldigt noga med att påpeka för mina nära och kära är att jag absolut inte får kremeras om jag skulle råka gå och dö. Märkligt att man bryr sig egentligen. Då är man ju redan död liksom.

Vet inte om mina svar var särskilt givande. Skriver mest bara vad jag tänker.
Citera
2009-02-02, 20:40
Medlem
Citat:
Jag är väldigt undergiven sexuellt och antar att just ge sin egen kropp till någon så att den får äta av den skulle vara det mest undergivna man kan göra
Okej , om jag förstått rätt var det något liknande Brandes strävade efter .
Det är minst sagt enormt undergivet .
Citat:
Tyvärr tror jag inte att min karl är så intresserad av att äta av mig
Håll fast vid honom

Tack för svar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto