Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2009-02-01, 18:44
Medlem
jag tänkte nog inte sä mycket över huvud taget då jag var redigt på lyset men tog lite er förta timmarna bara max 0.1 åt gången blev bara speedad så tänkte väl att de var riktigt kass kola så innan hoppa in i en taxi hemmat slängde jag säkert i mig 0.2-0.3 iaf och då började jag trippa som sagt
Citera
2009-02-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Kan ju vara 2cb, 2ce, nermalda gula fjärilar (E), Flugsvamppulver (det är brunaktigt tror jag?), Vanligt philocybin som är vanligt och lagligt i eng, och en tripp varar typ 4-6 timmar.

Summa sumarum: Det är omöjligt att veta.
Ta ett blodprov.

2cb är ett vitt pulver såvitt jag kommer ihåg det.

och ett litet tips till TS. stoppa ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG i dig något om du inte vet vad det är , låter vettigt?
Citera
2009-02-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batcat

och ett litet tips till TS. stoppa ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG i dig något om du inte vet vad det är , låter vettigt?
ja de låter vettigt
Citera
2009-02-01, 20:52
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batcat

Jo det brukar tjack också vara, ändå har jag stött på rosa, gult, osv.
Citera
2009-02-01, 20:56
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
BZP, heter det. Och det har inget med avmaskning av katter att göra.
Ok, hur kom du fram till den slutsatsen? Jag uppgav ett annat namn samt användningsområde det normalt ska användas till?

Typ: Jag tog nåt som hette tjack och blev pigg!
- Nej det hette horse och du blev trött...

Jävla sunkig skitdrog iaf. Jag drar hellre ut och pockar fimpar och letar piller med specialbrillor och får flow ibland med basket22 eller vad han heter...
Senast redigerad av alprazolam_ 2009-02-01 kl. 20:59.
Citera
2009-02-01, 22:04
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ok, hur kom du fram till den slutsatsen? Jag uppgav ett annat namn samt användningsområde det normalt ska användas till?

Skrev du inte "Testade BZ eller vad det kallades, avmaskningsmedel för katter i kapslar"? Jo, det gjorde du.
Många har fått för sig att BZP användes för att avmaska katter, tack vare aftonhoran och andra lösa rykten. Det hela bygger väl på att avmaskningsmedlet innehöll en annan piperazin. Finns en hel uppsjö av olika sorter..

Citat:
Typ: Jag tog nåt som hette tjack och blev pigg!
- Nej det hette horse och du blev trött...

Haha
Citera
2009-02-01, 22:22
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Skrev du inte "Testade BZ eller vad det kallades, avmaskningsmedel för katter i kapslar"? Jo, det gjorde du.
Många har fått för sig att BZP användes för att avmaska katter, tack vare aftonhoran och andra lösa rykten. Det hela bygger väl på att avmaskningsmedlet innehöll en annan piperazin. Finns en hel uppsjö av olika sorter..

Haha
Haha, jag är lite trött nu faktiskt, jag kom fram till att du lätt kunde komma fram till den slutsatsen, men då orkade jag inte skriva felpost.
Citera
2009-02-06, 20:31
Medlem
Solstickepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
fan jag spårar på något ljusbrunt pulver i brighton märkte bara att jag blev pigg först trodde de va skum kola typ men har trippat nu i några timmar. ketam blandat me kola kanske? är de lite ljusbrunt?

Stoppade du i dig någonting som du inte hade den blekaste aning om vad det var?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in