Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Jag är, som jag skrivit i andra trådar riktigt besviken på det nya. PGA: Jag ser inga tidsangivelser när inlägg är skrivna, textstorleken efter en citering är stor som myrbajs, alla mina PM försvann, all info o instruktioner är på engelska (fattar inget av dessa datauttryck o kan därför inte använda alla "fantastiska" finesser), måste leta efter alla knappar som sitter längst ned på sidorna osv. Detta kan säkert lätt åtgärdas till det bättre men kommer det att göras, admin? För tillfället så tycker jag, att med tanke på det ovan skrivna + alla skumma fel som uppkommit tex visningar antalen, trådförfattare ändrats, gamla polls "felskruvade" etc etc. + att forumet var stängt pga detta, så byttes ett bra fungerande ut mot något halvfärdigt rappel. Vad är det ni (admin) tycker är så fantastiskt med vbulletin att det motiverarade detta byte? Vill gärna ha svar på detta!!! mvh Finkel
Vi har gjort bedöminingen att vBulletin är bättre än phbBB, och därför har vi bytt till vBulletin. Punkt.
Det finns inga planer på att byta tillbaka, och majoriteten av användarna uppskattar nya vBulletin bättre.
Givetvis finns det alltid någon som inte är nöjd, och så är det ju alltid.
Skulle vi byta tillbaka till phpBB så skulle användare klaga också.
Jag personligen tycker att vBulletin är renare och mer överskådligt. Jag finner vBulletin-versionen enklare att läsa, och forumet är betydligt snabbare än phpBB.
Därav vårt byte.
admin