Flashback bygger pepparkakshus!
2009-01-30, 12:26
Bannlyst
När jag var i Norge och inhandlade mitt snus, då såg jag att alla white portion som jag köpte så var påssnusarna paketerat väldigt fint, det var som en militärövning i dosan.

Här i Sverige ligger dom ju bara som ett slakt.

Hur kommer det sig? Dom får väll skiten från samma företag ?
Citera
2009-01-30, 12:28
Bannlyst
inte onyx du köpt då? Där är dom ju inordnade. Eller kan det vara så att de paketeras eller något i norge, och att det helt enkelt är resan till sverige som skakar om dosorna?
Citera
2009-01-30, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fontanellmannen
inte onyx du köpt då? Där är dom ju inordnade.

Det var samma på Göteborgs Rapé
Citera
2009-01-30, 16:49
Medlem
General i götets avatar
Varför ha det så prydligt? det räcker att Onyx har så, man öppnar ju ändå bara dosan, tar en snus, stänger dosan och sen var det klart med den saken.

Jag tycker inte det är något fel med det som är nu...
Citera
2009-01-31, 04:25
Medlem
necators avatar
Betalar man 60-70 spänn för en dosa så får det fan vara fint.
Citera
2009-01-31, 10:11
Medlem
jocke_me_knivens avatar
Ljushuvud där..

Jag tror inte dom står på swedish match och sorterar in blöjsnusarna i fin ordning. För att sedan skicka dom till Norge?
Citera
2009-02-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jocke_me_kniven
Ljushuvud där..

Jag tror inte dom står på swedish match och sorterar in blöjsnusarna i fin ordning. För att sedan skicka dom till Norge?

Jo men när snus ska in i Norge så måste de vara fint paketerade så de enkelt kan kolla efter knark i snusdosorna.

Lite pinsamt när man står vid gränsen och paniksorterar snusen med en lång bilkö efter sig.
Citera
2009-02-01, 18:26
Medlem
Skrups avatar
Har för mig att alla sorter i Norge har spiral placerade prillor. Iallfall de från SM.
Citera
2009-02-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrup
Har för mig att alla sorter i Norge har spiral placerade prillor. Iallfall de från SM.

Men varför har de så i Norge för och inte i Sverige? Känns ju föga troligt att de har ett rullband för snus som ska till "lillebror" och ett för de som ska stanna i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in