Den har varit uppe några gånger...
Men det kanske inte spelar någon roll
Konstigt att de inte fixar sin sida någon gång, det måste vara pinsamt att de måste skicka mail till alla sina medlemmar om att de blivit hackade hela tiden
Den har varit uppe några gånger...
Men det kanske inte spelar någon roll
Konstigt att de inte fixar sin sida någon gång, det måste vara pinsamt att de måste skicka mail till alla sina medlemmar om att de blivit hackade hela tiden
Hade jag ingen aning om, borde tamefan vara olagligt att inte uppdatera säkerheten om man blivit hackad.
Har ni nån praktisk nytta av det ni gör?
Jag menar.. har sett att ni har t.ex. fått tag i lösenord för medlemmar i nån internetbutik, ni kan väl inte sno pengar från dem eller skicka varor hem till er själva?
Är allt bara för skojs/kickens skull eller?
Nyfiken bara.
Har ni nån praktisk nytta av det ni gör?
Jag menar.. har sett att ni har t.ex. fått tag i lösenord för medlemmar i nån internetbutik, ni kan väl inte sno pengar från dem eller skicka varor hem till er själva?
Är allt bara för skojs/kickens skull eller?
Nyfiken bara.
Jafan, verifierade paypals säljs för runt 15$/st. T.ex. svenska listor säljs för en del speciellt om bland annat tradera konton finns, sen går det också att beställa hem en del skit ifall kontona innehåller alertpay/paypal o.s.v.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!