2011-10-16, 10:42
Medlem
Det mesta smakar ju himmelskt när man är stekt, men man har ju alltid några favoriter.

Dryck: Coca Cola, Zingo, julmust eller päronsaft.

Mat: Pizza med tomat, ost, skinka, köttfärs, oxfile, vitlök, lök, sallad och en jävla massa kebabsås. Kebabtallrik med extra allt. Hemmagjord köttfärssås är inte att glömma heller, låta den stå och småputtra ett par timmar medans man blir bängare och hungrigare, GULD VÄRT!

Snacks: Lantchips (orginal) med egengjord vitlöksdipp, noblesse choklad, lösgodis, oreos kakor och olika sorters frukter, gärna med glass till
Citera
2011-10-16, 13:22
Medlem
GlassKattens avatar
FRÄSCH DJUNGELDRYCK:

Ingredienser (4 port):
6 gudfruktiga bananer
1 burk kokosmjölk (400g)
1-4 dl Mjölk från en ko

Instruktioner:
1. Bygg en mixer
2. Släng ned banan och mjölk från en kokos i mixern
3. Mixa så att det låter rejält
4. Sluta när mixern börjar ryka och lukta bränt
5. Spä ut den med en kos mjölk till önskad krämighet
6. Avnjut efter en god spliff
(7.) Diska - Valfritt

Självklart kan man göra skiten ännu godare med diverse andra frukter/juicer;
Kiwi, mango, apelsinjuice, grädde, äpple, oboypulver, ananas...
Citera
2011-10-18, 22:16
Avstängd
makduis avatar
Det känns är rätt magiskt hur man gång på gång kan lägga sin munch på ett bord för att sen komma dit igen och bara plastpappren finns kvar och jag är den enda i närheten. Men seriöst finns det ingen flashbackare som har något ovanligt gärna utländskt munch, jag kan slå vad om att det finns nått munchproffs som beställer munch online, det är väl inget fel med att vara väldigt intresserad av munch-sort va fan det är ju livsnödvändigt
Senast redigerad av makdui 2011-10-18 kl. 22:22.
Citera
2011-10-19, 00:09
Avstängd
makduis avatar
B - U - M - P för i helvete någon måste ju ge mig respons va i hela.... har ni aldrig smällt i er något ovanligt gott, maaaagiskt gott.... Munchet måste varieras, låt det komma som ett ufo och landa på bara en utav dom smååå små kuddarna på tungan och låt det smaka som en dramatisk sexdröm vare sig bittert eller surt så hur kan det smaka mer än bara annorlunda säg mig? Neee skojja jag lät nästan seriös där.
Citera
2011-11-02, 19:51
Medlem
Dryck: Fanta eller Mer; päron. Inbillar mig kanske, men börjar kännas som om Colan river lite i strupen. Fanta är som en fruktexplosion i hjärnan. Sen gillar jag iste; riktigt jävla kall och smak av persika. Shit, det skojjar man fan inte bort.. Nu i kylan; varm oboy, lite sprutgrädde på toppen när jag vill lyxa till det, för det är jag värd...

Mat: Kebab är jävligt gott. Men allt som är flottigt och onyttigt är i regel schysst munch tycker jag. Det tycker jag iofs annars med. Men kanske ännu lite godare när jag är stekt. Morsans hemmagjorde piroger är sjuka. Inte sånna torra finska. inte tråkiga som billys. Nej, dessa är himmelska, kalla som varma. Ett riktigt stort gäng med cheeseburgare att dela med vänner när "livet har sina goda stunder", är inte heller att underskattas. Det bästa med just maten är att det känns så perfekt att tända en ny efteråt.

Snacks: Ok, min favoritkategori.. Sådana munkar som finns att köpa på ICA bl.a. Vanliga eller med rosa, vit eller brun topping. Damn, jag hade dödat för en sån nu. Chips är sjukt nice, gärna de nya ugnsbakade, sourcreme&chili, eller vad fan de nu heter.. Vanliga grillchips med holidaydippan är oslagbart fan. Jag ogillar egentligen kakor. Men när jag är smögat lite, då får jag sjuka cravings efter cookies med chokladbitar i, "oh det, det e nice".
Citera
2011-11-02, 20:10
Medlem
Sigma:Rs avatar
Dryck: Te! Avslappnande och uppiggande på samma gång, dricker endast de fina sorterna som man köper i teaffärer. Cola funkar också, eller vanligt källvatten med is.

Mat: Tacos, Sushi, om jag orkar ta mig till en Pizzera brukar jag beställa någon obskyr Pizza jag inte provat tidigare. Något annat jag gillar är att ta en rejält med yoghurt eller fil och hälla på sylt och sen göra mönster i det, det är tillfredsställande på ett obeskrivligt sätt.

Snacks: Nonstop är fan magiskt, färgerna, konsistensen, smaken, allt är perfekt. Gillar lakrits också, speciellt Turkisk peppar. Glass också, försöker alltid ha några Piggelin och Magnum glassar i frysen.
Citera
2011-11-02, 20:21
Medlem
Germanofils avatar
Dryck: Öl, alternativt kolsyrat vatten eller citronvatten om jag vill vara nyttig.

Mat: Pizza slår det mesta.

Snacks: Choklad (gärna Milka), oliver som nyttigare alternativ.
Citera
2011-11-03, 02:12
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Muncha är underbart!

Dryck: En kall öl eller Coca Cola.

Mat: Kebab och Cheeseburgare är favoriten utan tvekan! Man vill inte ställa sig och göra någon egen mat och dessutom smakar det bättre det man köper färdigt. Har aldrig ätit pizza faktiskt.

Snacks: OLWs Soucream & Onion eller Estrellas Grill Chips. Annars är jordnötter en favorit också och Cashewnötter ligger strax bakom. Är lakrits gott som munch?
Vinägerchips är någonting som ni borde prova också! Fyfan vad det smakade bra.
Citera
2011-11-03, 07:33
Medlem
Pizza med blod på
Crunk Juice
Rare kött (helst entrécot)
Sura bilar
Colapudding
Brownies med hasch i.
Chips (t.ex. grådschips sourcream & onion)
Nötter (cashewnötter, chilinötter osv)
Kebabrulle
Citera
2011-11-03, 23:09
Medlem
ÄTBART!

Alla sorters glass.
Chips och dip. (valfri dip & chips kombination)
Taco Tallrik. (lägg nachos på en tallrik, på med tacoköttfärs, släng på lite riven ost och in i micron, även gott med salsa sås)
Pizza, kebab osv. självklarhet.
OLW:s Cheese Twisters.

DRICKBART!

Smoothie.
Fanta Lemon.
Oboy.

I mitt kompisumgänge är jag känd som "munchern" killen som munchar sönder sig. Är relativt smal men börjar få en jävla mage nu eftersom jag munchar sönder mitt fucking huvud
Citera
2011-11-10, 22:21
Medlem
MichaelBickles avatar
Doritos.... an endles mass of doritos!! cheese doritos!! och cocacola!

käkar nog fan det mesta när jag är på lullen... åt potatissallad med soja en gång och tyckte det förjävla gott... vill inte prova det nyktert.
Citera
2011-11-10, 22:25
Medlem
Ett gäng kalla 77 lager, en rejäl kebabrulle och sourcream & onion chips med dipp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in