2010-05-07, 20:23
Medlem
nygraddads avatar
Här är vad vi inhandlade sist vi hade en rökhelg. (2 pers)

2 st Kebabtallrikar med dryck.

5 st Blandade Nachos och Chips påsar.

2 st påsar "Baconsnacks"

1 st Lök Dippmix.

1 st Nacho Cheese Dipmix.

2 st Ranch Dippmix

2 st Taco Dippmix

4 st Avocados ( För att göra Guacamole)

2 st Burkar med smältost

2 st Burkar med salsadipp

1 st Burk med Jalapeno

1 st Burk med svarta oliver

1 st burk med "Pickles"

2 st Fryspizzor

3 st 2L Läsk ( Coca-Cola Fanta och Sprite)

1000g Lösgodis
Citera
2010-05-07, 20:28
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygraddad
text

Vissa gillar chips

Hur mådde magen efter den helgen?
Citera
2010-05-07, 22:25
Medlem
nygraddads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Vissa gillar chips

Hur mådde magen efter den helgen?

Magen svarade med att ge mig halsbränna.

Ska tilläggas att vi inte tryckte i oss allt. Hatar dock att sitta utan något gott och behöva åka handla när man är stenad, så jag tar alltid det säkra före det osäkra och bunkrar upp rejält innan. Nu har man inte tid att röka så mycket och tur är väl det, annars hade man garanterat tagit sig fram medelst rullning.
Senast redigerad av nygraddad 2010-05-07 kl. 22:32.
Citera
2010-05-07, 22:53
Medlem
Något som kanske låter vidrigt men som är helt otroligt gott är digestivekex med stekt laxkotlett på.
Annars är lättsaltade Svenska lantchips tillsammans med kladdkaka en klockren kombo.

Favoriten är dock jättefranska med tonfisk och ost i ugn. Och så klart ett glas mjölk till det.
Enkelt och supergott.
Citera
2010-05-08, 23:38
Medlem
ohjanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerkatt
Nu kom jag på en riktig bängidé! Jag kanske skulle köpa mig en glassmaskin och göra en gräddglass med bitar från Marabous "dubbla stycksaker", dvs Daim, Japp, Brejk, Dubbelnougat.

Du är inne på helt rätt spår kamrat!
Tips: Riven marabou mjölkchoklad OCH bitar av "dubbla stycksaker"!
Citera
2010-05-12, 00:18
Medlem
racerkatts avatar
Ekologisk Bärry Blåbär/Hallon
Kexchoklad
Citera
2010-05-12, 01:06
Medlem
MissTeheran2009s avatar
Jag kan ta mig fan äta allt möjligt när jag är riktigt stenad. Ett tiotal knäckemackor med ketchup är inte ovanligt om skafferiet är tomt
Citera
2010-05-31, 15:44
Medlem
ikos avatar
Själv älskar jag att hitta på saker när jag är stenad så det blir att man lagar mat, typ köttfärssås.. annars funkar alltid Gifflar med Pucko.
Citera
2010-06-01, 22:42
Medlem
Skulle nog säga att OLWs senaste chipstillskott Sourcream och Sweet chili är bland det godaste i munchväg alltså. Tillsammans med en iskall cola eller annan läskedryck så kan man inte göra något annat än att njuta. Sourcream och bearnaisesås är inte illa de heller, men de rår inte riktigt på förstnämnda.

Sen är nog vilken typ av maträtt med smällt ost snuskigt gott när man är stekt. Lagade för någon månad sen tillsammans med tre andra polare nachos och kornfärs och ställde in det i ugnen. Dränkte det hela med ost, och resultatet var...gudomligt!
Citera
2010-06-02, 19:21
Medlem
Jolls avatar
Nytt favvo munch ! Ballerina har några nya chokladkex, dom heter typ kladdkaka eller nått. Iaf så doppar man dom i mjölk och så blir dom mjuka och smakar sjukt gott ! Väldigt likt kladdkaka, funkar även utmärkt torra. http://www.ballerinakladdkaka.se/
Citera
2010-06-02, 19:23
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joll
Nytt favvo munch ! Ballerina har några nya chokladkex, dom heter typ kladdkaka eller nått. Iaf så doppar man dom i mjölk och så blir dom mjuka och smakar sjukt gott ! Väldigt likt kladdkaka, funkar även utmärkt torra. http://www.ballerinakladdkaka.se/

Ååh fyfan de är ju så jävla goda när man är nykter också.

Måste rekommendera nu såhär i sommarvärmen: Italian Bar i Post-Gallerian i Västerås, de har sjukt jävla god glass som är gjord direkt på caféet.
Citera
2010-06-02, 19:38
Medlem
KryddAs avatar
Pringles Sour Cream & Onion är ganska oslagbar atm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in